Jonhoo Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har et HIS 9800PRO flashet til 9800XT, og lurer på hvilke drivere jeg skal velge. Så vidt jeg har forstått så finnes det mange forskjellige mods av ATI's Catalyst-drivere, og jeg lurer på hvilken av dem som er "best". Har allerede prøvd Omega og var veldig fornøyd, men avinstallerte dem når jeg så at Catalyst 4.6 hadde kommet ut og installerte dem istedenfor. Planen foreløpig er å vente til Omega basert på Catalyst 4.6 kommer, men har dere noen bedre alternativer? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Du har vel nevt de beste driverene som er ute akkuratt nå, men det kommer jo alltid nye... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hvis du spiller slike OpenGl spill som CS osv, så er NGO driverne VELDIG bra.. bare installer de offisielle driverne, å installere disse over.. da får du mye mer ytelse i OPEN GL spill Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Så jeg burde satse på de nye Omega-driverne når de kommer ut? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Så jeg burde satse på de nye Omega-driverne når de kommer ut? Muligens, men du vil neppe merke noe stor forandring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå