Joika Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Når jeg prøver å slå av maskinen så bare restarter den. Noen som har vært borti det samme?? Har som sagt Win XP. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Du kan prøve å sjekke APM, og sette på advanced ett eller annet i XP...(lol er på skolen, har ikke XP foran meg) Det funket på min i hvert fall, har compaq (samme skjedde hos min far...) Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har samme problemet og jeg har ikke fått fikset det med APM eller ikke... Tror dette er noe som bare hjelper for bærbare maskiner uten å si det for sikkert. Jeg har lenge hatt det samme problemet og fant ut at hvis du flasher BIOS og skaffer deg alle oppgraderinger innen drivere osv. Så pleier det og fungere. Fikk det aldri til på mitt eldre HK, men på min nye maskin har det aldri hvert et problem etter en BIOS oppdatering. Håper dette kan hjelpe deg.... Lenke til kommentar
Borf Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 eg hadde same problemet i win2k, når eg skifta skjermkort driver så slo maskina av som vanligt Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 *LOL* Sometimes facts are stranger than fictions... Lenke til kommentar
Fredrik_ Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Høyreklikk på My Computer og finn et valg der (Er på jobb nå så jeg har ikke XP forran meg, så jeg er ikke helt sikker på akkurat hvor det er) det står "restart on error" eller noe lignende, der fjerner du haken og ser om det funker bedre da :wink: Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Har du innstallert easy cd creator? Fikk det samme problemet etter at jeg innstallerte det, det er noen triks du kan gjøre for at du får slått av pc'en og enda ha det, men jeg avinnstallerte hele dritten og etter det fikk jeg skrudd av normalt. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Easy CD er dessverre ikke hva det engang var. Bruker Nero & CDrwin nå, de fungerer mye bedre til mitt behov:) Easy cd var søtt engang dog:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå