Raaby Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Trenger skjermkort drivere til en Toshiba berbare datamaskin jeg har her Men jeg vet ikke hva pcen heter , går det an å finne det ut på pcen eller evt. med ett program Håper dere kan hjelpe meg ##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge opp på dette neste gang. ## Endret 14. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Aida32, sisoft sandra eller /sbin/lspci Der kan du finne ut hvilket skjermkort du har, og dermed hvilken driver du trenger. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Start --> Kjør --> Dxdiag --> Display --> Der står det Lenke til kommentar
Raaby Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Start --> Kjør --> Dxdiag --> Display --> Der står det Trur det bare står skjermkortet der når du har installert driverene _________________________________ Noen som har en link til hvor jeg kan laste ned Aida32? Edit: fant det selv Endret 14. juni 2004 av Raaby Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Start --> Kjør --> Dxdiag --> Display --> Der står det Trur det bare står skjermkortet der når du har installert driverene _________________________________ Noen som har en link til hvor jeg kan laste ned Aida32? Edit: fant det selv Vel, dun finner iallefall ut navnet på skjermkortet som du trenger ( trengte ) å vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå