SnoelK Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei.. Tittelen beskriver vel d meste.. Jeg har en Seagate HDD på 160 GB som plutselig har begynt å tro at den ikke er formatert lengre ...????? Det er andre gangen det har skjedd nå. Første gangen beit jeg i d sure gresset og formaterte partisjonen (50 filmer), men denne gangen gidder jeg d ikke. D er så mye arbeid å få tak i filmene igjen... Jeg vil bare si at jeg har et virus på pcen som heter jeefo, men som NVC ikke har klart å fjerne.. Har hatt det i nesten ett halvt år uten noe tull.. Vurderer å fjerne d nå.. heh Men uansett så håper jeg noen kan hjelpe meg ut fra disse opplysningene.. På forhånd Takk SnoelK Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kanskje prøve å installere et annet antivirus program og kjøre en scan med det? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 ... eller scanne i safe-mode. Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Det virka ikke noe serlig... Ser ut til at jeg må smake på det sure eplet.. igjen.... ARGH!!! Neste gang skal jeg ringe til komplett og klage... SnoelK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå