The 5 element Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Eg har tenkt å kjøpe runde kabler, og har kikket litt rundt. Det eg stusser litt over er prisforskjellen, har det noko å seie for den daglige bruk? Tenker på at Komplett skal ha over 200,- for sine, mens Microplex selger for 135,-. Noen som har erfaringer, gode synspunkt? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 er det ikke samme kabler de selger da?? bare forskjellig pris? :razz: Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Veit ikkje om det er samme kablane, men det er jo litt rart at det er 100,- i forskjell dersom det er dei samme. Spurte egentlig på eit generelt grunnlag, Microplex og Komplett var berre eksempel på prisforskjellen som finnes. Har prisen noko å seie for kvaliteten eller er det berre eit spørsmål om fortjenste for butikken. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Microplex og Komplett (Flexi-Data) har 2 merkenavn, Lark hos MP og Recom hos K. og F-D. Fant rund IDE kabel hos Absoluttdata "High-end", fikk ikkje sjekka produsent.. til 125,-. Trur eg besøker Absolutt på Minde (Bergen) og "inspiserer", siden den er 80,- under Flexi og "på huset" - slipper å bestille.. Har Lark fra MP (90 cm) er ikkje overbevist, har "mistet" brenner endel ganger, åpner og tar på kontakten på brenneren og den kommer tilbake - kontaktproblem.. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 På obs selger de kabler på obs i fra 3dfxcool. De lange IDE kablene på 90cm kostet 179kroner.. :smile: [ Denne Melding var redigert av: marzo på 2002-04-20 20:08 ] Lenke til kommentar
Bartman Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 De selger dem på Computer City(?) i Sandvika, rett ovenfor Storsenteret. Men de hadde bare gule, og pris og produsent husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå