b-real Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Med ettertanke så tror jeg at jeg flytter denne til casemod for er egentlig der den hører hjemme. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Liker BeQuiet bedre... Lenke til kommentar
solar9 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 jeg må vere enig med de andre asså.. det var lytt mye kabel rot mn extremt fett da!! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Mulig å få url til den hl2 modden som blei nevnt? Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hehe... er egentlig mest misunnelig på skillza til den karen der. Var litt for hardcore stil til at jeg likte det kabinettet ... men men veldig flink fyr jha:) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Mulig å få url til den hl2 modden som blei nevnt? http://forums.bit-tech.net/showthread.php?...28&page=6&pp=20 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) nyyyydeligt!! den pc'n er noe av det vakreste som noen gang har blitt lagd. uten kablerotet hadde denne boksen ikke bare mistet sin orgianlitet, men også si trec looken. broren min var inne på rommet mitt når jeg såg den, og han sa :"hvorfor lagde ikke du en slik da?" HEFTIGT på alle punkter Endret 27. juli 2004 av MagE Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 KabelROT? Jeg liker vanligvis ryddige kabinetter, men dette var da ikke ROT! Alt henger sammen på en fin måte, og gjør alt skikkelig gjennomført! Respekt! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 syns kabelrotet i det kabinettet ble ganske tøft jeg! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 + siden *pent *gjennomført *modden har et preg av stil *Dyktighet og god support *Veldig god første modd - siden *rotete *orac3 overalt på kassen *for profft gjenomført, ikke mange som har anledning til å gjøre slikt. Da jeg har sett noen modder så er det bequiet som jeg liker best, god fulgt av hl 2 modden, snekkern`s modd + denne modden som v ant vinterkonkuransen Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) hadde ikke gjort meg noe å hatt det der kabinettet edit: Post nr 100 :!: Endret 31. juli 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Blir datakompontene kjølt godt nok pga det trange kabinett? Jeg ser blir vanskelig å plukke ut pci kortene. Men ellers ser den ut med en brennmanet som ikke eksisterer Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Orac³ eier: Ja, tenkte jeg skulle skifte ut en harddisk... men det tar noen timer fordi jeg må demontere litt først.... Syk mod! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Alt eg kan si er: OMG! What a ******* nice mod!! Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 *for profft gjenomført, ikke mange som har anledning til å gjøre slikt. FOR proft? Er greia at man skal lage kabinetter som alle andre også kan lage? Uansett så tror jeg andre kan lage det samme bare de har tid og penger til det. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 *rotete Altså, det der er ikkje rot! Det er kanskje ein haug med kabler, men ikkje rot, det er system i alt! Ja, eg synes det blei pent med alle kablane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå