Jon A. Feet Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Må som mange andre konstatere at det er et helvetes utrolig pent utført arbeid, men det ble litt for mye av det gode..... Det ble rett og slett for rotete til at jeg syns det er pent. men bra utført. Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
eiD Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 kan ikke skjønne at dere syntes det er kabelrot!? det er jo nesten bare kabler inni kabinettet..hvordan kan det da bli rotete? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 shit så fett.. trur jeg må ta meg en runde på bit-tech å skaffe meg litt innspirasjon ja. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hehe... Dumt av meg.... Men visst det hadde vært luftkjøling da, ville ikke alle disse kablene være et problem da? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 kan ikke skjønne at dere syntes det er kabelrot!? det er jo nesten bare kabler inni kabinettet..hvordan kan det da bli rotete? System min venn.. system.. I stede for å trekke den hulter til bulter.. lag system.. må jeg si det igjen? Legg dem intill en vegg eller no.. slik at du får mere oversikt.. da hadde det blitt bra.. Til nå er det bare rot.. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Elektrisk spaghetti!! Hehe! Elektrisk spageetthi ja! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Når en person endlig gjør noe orginalt blir det ikke godtatt... (les: kabelrotet) men det er jo smak og behag. Er er min score liste på orac3 Utførelse 10/10 Utsende 10/10 orginalitet 9/10 Funksjonalitet 3/10 Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 orginalitet 9/10 va vil det bety på litt finere språk? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Finere ord en "orginalitet" får du knapt, men det er lissom hvor "nytenkene" han har hvert... -skjønner lixom ikke helt vitsen med den vifta på baksiden... den kan da "umulig "ha noen "nytteverdi"?? ellers... FET mod! Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Når jeg ser på denne modden reiser ALLE hår seg på kroppen seg i fryd Det er helt sykt at det eksisterer folk gale nok til å gjøre det Får litt Matrix,terminator og lig. følelse over layouten på kablene og maskinen. (offtopic) sitter og ser på Chobits-serien(anime) her. her er det datamaskiner som ser helt ut som mennesker, åssen kan man modde de (/offtopic) Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg synes ikke det kabinettet er få fint jeg.. er bare KABLER inni der masse kabler .. ser så rotete ut.. men det var jaggu påtide at De ble ferdig med Orac 3 nå Mye arbeid i det prosjektet der gitt Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Sweet! At det er kabelrot er jo et av poengene , han ønsket jo å få det til å se sånn ut. Må bare ta av meg hatten for denne modden, den er jo utrolig bra! Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Det var et nydelig kabinett, det eneste jeg lurer på er hvordan skjermen, tastaturet, musa og høytalerene hans ser ut. ødelegger nok litt hvis de er sånne lyse beige bokser , tenk deg det kabinettet og en 6 år gammel bua 17" crt. Lenke til kommentar
just me Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Sykt heftig mod da Men de kablene burde han ha fått orden i men hvis det skal være sånn så vil no jeg si at det trekker litt ned.. Hvor mye penger brukte han på dette her da?? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Det "kabel-rotet" er jo det kule med denne... Får litt sånn "fremtidsmaskin"-intrykk. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 det kabinettet var jo bare helt rått da syns også det va fett med kabel rotet. Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Denne modden er jo helt konge Til alle dere som sier at det er for mye kabelrot: PRØV Å LAG EN LIK, OG LEGG ALLE KABELEN PENT OG ORDENTLIG!!!! (det er ikke så lett det) Syntes vi heller skal hylle Orac 3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Må si jeg er littegranne skuffet over kabelrotet som manger her påpeker. Men for all del, det er noe av det beste casemod jeg har sett. Helt nydelig og så syyykt gjennomført at det svir i øyene mine med synet på min chieftec. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Må si jeg er littegranne skuffet over kabelrotet som manger her påpeker.Men for all del, det er noe av det beste casemod jeg har sett. Helt nydelig og så syyykt gjennomført at det svir i øyene mine med synet på min chieftec. støttes.. har chieftec selv.. litt anderledes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå