rLnd Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Endelig er den her! Må være den beste modden noensinne! [url="http://bit-tech.net/article/135/"]http://bit-tech.net/article/135/[/url] Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Oh! Har ventet på den en stund! (teit smilie, men den eneste som passer her) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 når jeg så det ferdige resultatet så ble jeg litt skuffet egentlig.. hadde forventet mindre kabel rot... det er jo slanger uansett hvor du ser.. orac3 = plexikabbis med masse kabler inni ps.. det ble nice også Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ønsker meg ett sånt ett ja , selv om det var litt mye rot inni der Lenke til kommentar
razer Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jaaa!!! ventet lenge på denne Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jepp ikke tvil om at han kann sine saker , men desverre ble jeg skuffet da det er for mye av det gode. Ble alt for rotete . Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tok sin tid! Får se over (ISDN tar tid) LOZER Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Heftig! Men var en del kabler der da Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 skulle likt å ha den der, litt kablelrot som dere sier. Men uansett sjit najc! Lenke til kommentar
Daron Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Syns egentlig det var litt kult med alle kablene.. Gir det et visst sci-fi preg over det hele.. Et av de beste kabinettene jeg har sett! Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg synes kanskje det er litt urettferdig å si at det er mye kabelrot i kassen.. Visst er det mye kabler, det er faktisk vanvittig mye kabler, men rot? Plasseringen av kablene er nok rimelig tilsiktet, med tanke på hvor sinnsykt mye arbeid det er lagt ned i dette prosjektet. Likevel må jeg si meg delvis enig i kritikken.. Det er veldig, veldig mange meter kabel inni der, og for folk som ikke er krom-kabel-fetisjister kan det bli litt mye av det gode. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 I have treated it all as an exercise in modding and a chance to build up my skills, acquire tools and soak up some practical experience tror jeg ikke noe på. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 når jeg så det ferdige resultatet så ble jeg litt skuffet egentlig.. hadde forventet mindre kabel rot... det er jo slanger uansett hvor du ser.. jepp det var litt drit det,, Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Så sinnsykt fett og gjennomført Er nødt å være den absolutt feteste modden ever!! Litt komplisert å få resatt CMOS... Endret 14. juni 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ble litt mye kabler ja...men det må nok til så mye hardware som var inni der...og dusj kabler er ikke fryktelig tynne... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Var jo ikke så værst den der. Men Syntes nå HL2 modden var bedre. Forresten så har jo den der snart tatt 1 år nå! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 bra det derre......men jeg foretrekker HL2 modden ass.....DET ER ETT FETT KABINETT DET eller BlackMesa som det kansje heter Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Haha, for en gangs skyld et rot som er PENT. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg så den posten her akkuratt i det jeg skulle til å poste en tilsvarende. Når det gjelder kabelrot så er det slik det skal være, dette er etter min mening den beste modden noensinne. men kan ikke skrive mer nå. *må lese på bit-tech.net* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå