mad2003 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Sorry men måtte lage ny siden jeg ikke kunne redigere green1 sitt innlegg. Ønsker kritikk på begge sidene sine design bare merk godt vilket av designene du gir kritikk til. Begge har samme innhold og vill takke Jonas på forumet for hjelp med rå kodingen. The green one The grey one Endret 14. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Som nevnt tidliger, i andre tråder, lite kontraster. Alt flyter sammen til ei konstrastløs og kjedelig smørje. Litt stor tekststørrelse også ? EDIT: Siden bugger i Opera så scrollen funker ikke, derfor vill du ikke kunne se alt på sidene. Bruk IE! Endret 14. juni 2004 av sim Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 siden utvider seg ikke etter skriften ... fiks det ... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Vel som sagt, den bugger i alt annet enn IE. Det er litt dumt. Men jeg liker den GRønne best. Den gir er mer proft preg, ettersom den "passer" mer med de bygningene osv.... DEn Gråe ble nesten som en rip off som en sa tidligere i den andre tråden, og den så litt uproff ut. Nå jeg like rjeg grønt gost, men liker grønn best. Bare fikse en bra Logo du. SElv om det er vanskelig. Og se om du kan fikse den kompatibel med annet enn Ie også. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 siden utvider seg ikke etter skriften ... fiks det ... Hvilken av de? eller begge? Mixel: Uproft ja siden er 100% uproff. Vet ikke hva som skjer galt i Opera. Og teksten er ikke stor i 1200-1024 som jeg har /syntes da jeg men jeg skal se på det! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Uten noen som helst slags form av tvil, den grønne. Men BYTT MENY! Du kan ikke ha noe slikt som meny, det ser jo helt ut som en del av teksten. Så burde du absolutt skaffe deg en tøff header.. Pass også på det innholdsmessige, mange dårlige formuleringer og skrivefeil der. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Sorry men måtte lage ny siden jeg ikke kunne redigere green1 sitt innlegg. Ønsker kritikk på begge sidene sine design bare merk godt vilket av designene du gir kritikk til. Begge har samme innhold og vill takke Jonas på forumet for hjelp med rå kodingen. The green one The grey one] - Alle de jævla nerdene på skolen. Haha, du er jo sikkert ikke nerd.... - Alle komma og avsnits regler jeg lærte etter norsk/nynorsk/engelsk skriftlig tentamen. Tror kanskje du kunne trengt litt ekstratimer i rettskrivning ja... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Likte den grønne best, men syns at skrifta er alt for stor. ALT for stor. Overgangen fra der skrifta er til det bildet (av den byen) er også veldig stor, den blir ganske brå. Jeg syns den er det på begge sidene. Det med at scrollen ikke "funker" i opera kan være at du må bruke overflow: auto; i CSS. Tror det er det. Har ikke sett på kodinga heller så mulig du har det der Siden ser også litt for "åpen" ut, hva med å ha en border rundt eller noe? Du har også noen skrivefeil på siden: Ikke hvet jeg hva... derfor vill du ikke... Sikkert flere også, men jeg ser bare på 1. siden nå Siden er heller ikke valid, noe du bør få fiksa Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) ja rettskrivning er ikke min sterke side nei er klar over det. skal gå over og se. og NEI jeg er ikke en nerd nei..... Hvordan burde menyen se ut da? Hehe jeg liker den blå best:P Du kan se på kodingen på : www.home.no/green1 De har begge helt lik kode utenom linkene Endret 14. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Mad2003: ikke sånn uproff, men den ser uproff ut. Den virker mye bedre laget og det virker mer seriøst med den grønne. Men du kan skaffe en meny med knapper, eller at den ikke rulles sammen med teksten. Jeg syens teksten er passe stor, men hvis du skal ha lange "nyheter" eller hva du skal ha der, så er det bedre om du lager den mindre. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Jaja men den er fortsatt 100% uproff Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) - Alle de jævla nerdene på skolen. Haha, du er jo sikkert ikke nerd.... - Alle komma og avsnits regler jeg lærte etter norsk/nynorsk/engelsk skriftlig tentamen. Tror kanskje du kunne trengt litt ekstratimer i rettskrivning ja... Hva er poenget med å si slikt i denne tråden? Hold de spisse kommentarene for deg selv, eventuellt skjell ut folk et annet sted. Og nei, du skriver ikke perfekt selv. Endret 14. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Endelig HalTan ikke bare imot meg. Akkurat det syntes jeg var greit at kom fram. det må jo endres, men på en annen side ba jeg om kritikk på designet. Men at du er så sikker på at jeg er nerd kan du vell drite i å påstå! Ps: Avsky bugger vist kraftigt i Opera pga scrollen ikke virker der! Endret 14. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Sorry men måtte lage ny siden jeg ikke kunne redigere green1 sitt innlegg. Ønsker kritikk på begge sidene sine design bare merk godt vilket av designene du gir kritikk til. Begge har samme innhold og vill takke Jonas på forumet for hjelp med rå kodingen. The green one The grey one] - Alle de jævla nerdene på skolen. Haha, du er jo sikkert ikke nerd.... - Alle komma og avsnits regler jeg lærte etter norsk/nynorsk/engelsk skriftlig tentamen. Tror kanskje du kunne trengt litt ekstratimer i rettskrivning ja... - Alle komma og avsnits regler jeg lærte etter norsk/nynorsk/engelsk skriftlig tentamen. Komma regler? Avsnits regler? Eller kanskje kommaregler og avsnittsregler, og muligens gal orddeling? Tror jeg vet om mer enn en person som trenger ekstratimer i rettskrivning. Og i tillegg var det fryktelig OT... Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 PURIFY den satt ja! Men please, back to topic! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Komma- og avsnittsregler. Litt uproft, som nevnt... Du bør skille menyen og resten av siden mer, ha mindre skrift, men dog mer markant eller tydelig. Fargeforskjellen fra skriften til bakgrunnen er for liten, noe som gjør det anstrengende å lese. Er enig med HalTan om at den slags drittslenging kan gjøres andre, men han gjør rett i å påpeke at du har en del feil. Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Fontene er altfor stor, en webside burde virke på alle nye nettlesere og det er altfor mye luft her og der. Det ser generelt sett veldig rotete og dårlig ut. God koding = kompatibel og fleksibel side etter min mening. Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 jeg likte den grønne best! men det er ikke noe header der da Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Ikke nok kontraster på bakgrunnen og skriften? på den blå håper jeg du mener da. er vell ikke meningen med noen header. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Likte fargene du har brukt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå