Catbui Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei!! Kjøpte nylig en Motorola V600 som jeg er storfornøyd med!! Men en ting negativt var det... Da jeg kjøpte den trodde jeg at jeg skulle få med programvare/behandlingsprogram til pc'en, men programvaren jeg fikk var det prøvetid på!! Prøvetiden på 30 dager er iferd med å gå ut, og jeg må dermed kjøpe den. Dårlig gjort av Motorola... Eller feil?? Ihvertfall lurer jeg på om dere andre som har V600, om dere fikk med programvare eller bare en "prøve" som jeg fikk. Fins det noen måter å få tak i programvaren gratis? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hei. fikk min v600 i dag og det var også 30 dagers trial programvare. det stod at man skulle få cdkey på epost, men hvor skal man få den fra? kjøpte min via Mshop. hvordan fungerer mp3 ringetonene? jeg har ikke forstått hvordan man bruker programmet og det står at telefonen ikke er koblet til pc. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 det tar gjerne litt tid for programvare å finne telefonen. Hvis ikke er det bare prøv og feil=) Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Litt off-topic men.... Synes V600 får lite oppmerksomhet med tanke på dens fine design, gode skjerm og diverse funksjoner. Har leita lenge men finner ikke noen br tester av den. Noen som har noen linker? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 den har et flott design. det er fine menyer og god skjerm. et lite minus er at den er litt treg, og ikke det beste batteriet. kameraet er jo brukbart. høres kanskje litt negativ ut nå, men jeg er storfornøyd. moro med mp3 ringetoner. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er den irriterende treg? Omtrent SE T310 treg? Slik at det tar cirka 2-3 sekunder fra du trykker "send melding" til telefonen i det hele tatt reagerer og begynner å sende? Så treg at du smeller den i veggen etter 20min. bruk (skjedde med min T310)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå