CarinaE Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) mulig jeg er på feil sted, men jeg prøver her. Jeg skulle gjerne ha spilt over noe fra en kasett til cd, er det mulig? isåfall hvordan? noen som kan hjelpe meg? På fohånd takk! Edit: hvis det er lov å spørre om dette her, da.... Endret 14. juni 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Bruk en minijack til minijack kabel mellom headphones utgangen på kasettspilleren og line in på lydkortet. Så kan du bruke et program som kan ta opp fra line in. Deretter lagrer du filen som wav evt. del den opp i flere spor. Så er det bare å brenne den på en cd. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 MusicMatch er ypperlig til dette. Har selv kopiert mange gamle LP plater til cd.. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 MusicMatch er ypperlig til dette. Har selv kopiert mange gamle LP plater til cd.. Hvor får en tak i dette MusicMatch? Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Takker! Jeg tror faktisk kanskje jeg har den på den gamle pc'n min.... Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Hmm finnes det noen lovlige gratis nedlastbare MusicMatch? Jeg fant bare noen som kostet en del kronarser...Og jeg skal bare spille over denne ene kasseten... Jeg fant ut at jeg har det på den gamle pc'n, men der har jeg ikke noen cd-brenner, så da er jeg like langt... Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Du kan også bruke f.eks wave creator til dette. Du finner en gratis trial av det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå