bojo Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg kjøpte meg en Orion 1770A LCD skjerm for en uke siden. Når skjermen går over i strømspare modus og slår seg av fordi pc ikke har vært rørt på en stund, sliter jeg med å få den på igjen. Skjermen slår seg av slik som alle andre skjermer gjør, men i motsetning til min gamle CRT skjerm der det bare var å røre litt på musa eller trykke på en tast for å få den på igjen, vil ikke Orion skjermen komme på. Jeg har selvfølgelig prøvd å trykke på powerknappen(holde den inne også) eller noen av de andre knappene, men den slår seg ikke på. Jeg har også restartet pc'en uten at det fungerte. Venter jeg derimot lenge(hvor lenge vet jeg eksakt ikke,men en god stund) med alt av hardware avskrudd, virker skjermen som normalt når jeg slår på pc'en igjen. Dette virker som et latterlig spørsmål med et sikkert like latterlig enkelt svar. Jeg fikk skjermen billig(den var helt ny og innpakket i eske) men det fulgte ikke med noen manual. Jeg prøvde en nøyaktig lik skjerm før jeg fikk den jeg har nå, men den første byttet jeg inn fordi jeg trodde det var noe galt med den(den oppførte seg likt den jeg har nå). Håper noen kan gi meg en forklaring. Er ellers fornøyd med skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå