Ronnyb Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Ser ikke ut til at SOF 2 blir noe serlig bra, i hvert fall ikke i multiplayer, har liksom sett det før, mange ganger før. Grafikken er grei nok, våpenmodellene er godt under det CS har, jaja enda et spill som ikke lever opp til forventningene. Kanskje single player kan bli bra? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Singelplayer BØR bli bra! Ser liksom fram til Ghoul II... Lemlesting, med fete våpen, av mennesker! Og fet grafikk! Det var det ener'n hadde! Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Har småtestet beta950, og de som likte 1'eren liker nok 2'eren også. Grafikken er suveren da, nok et bevis på at quake3-motoren duger til det meste :> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 er våpenmodellene langt unner det cs har ? du , sjekk polygon antallet på de, så sammenligner du med cs, sof2 vinner åpenbart, du kan vinne på andre områder, men **** meg ikke på grafikken for det ligger cs i grus. grafikken var heller ikke så bra amd athlon @1,6ghz asus v8460 geforce 4 ti4600 128 mb ddr 512 mb ram som sagt, grafikken var ikke SÅ utrolig bra, var ingenting nytt, en helt vanlig fps med masse gore. utenom gore så er det helt vanlig.. boooooring. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 PÅ torsdag får de fleste sjangsen til å bedømme selv. Da kommer en offisiell MP test på Fileplanet. Soldier Of Fortune II MP test Jeg har prøvd det selv, men meningene mine om spillet holder jeg for meg selv for øyeblikket :wink: Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Har testa singelgame til sof2. Det er ingenting å skryte av. Stor nedtur. spilte nesten et stage. det hold i lange baner. jaja slipper å kaste bort tid på dette spille. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Fikk tak i hele beta'en jeg og...syns spillet er kjipt men man blir jo litt bortskjemte når man får alt som er av spill. Skal mye til for å imponere meg.. :smile: Et helt greit spill, men slår det CS..njettski Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 For dere som er interessert i SOF2 kan jeg medele at Nordic Games network har en liten spørrekonkurranse der SOF2 er premie. Ta en titt innom :wink: http://www.nordicgamesnetwork.com hilsen Karl Kristian Aurstad //som er en jævel på snik-reklame :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå