Hjelmn Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har sett litt på noen nettbutikker nå for å finne hovedkort som har nFORCE3 chipset. De eneste som har det er jo epox og msi, slik jeg ser det. Noen som har peiling på om Asus og Abit kommer med socket754 hovedkort med nforce3? Ser ut som Asus og abit satser på VIA på socket 754! Eller? Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Asus K8N-E Deluxe Thx. Men har abit også nforce3 hovedkort? Vet du om noen nettbutikker som selger dett hovedkortet^^? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har ikke sett noen norske butikker som har det kortet. Har heller ikke fått med meg at Abit har annonsert noen kort med nf3 chipset. Men det kommer nok når socket 939 blir litt mer utbredt. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har ikke sett noen norske butikker som har det kortet.Har heller ikke fått med meg at Abit har annonsert noen kort med nf3 chipset. Men det kommer nok når socket 939 blir litt mer utbredt. Socket 939? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Socket 939? tar over for 754 snart Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 men er vel foreløpig en god del dyrere, sant? CPU'en ihvertfall... Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 her er et HK fra Chaintech som er verd å se på med nForce250. Koste litt men.. det varte herligt. Har dette selv akurat nå Har foreks aldri vært borti et kjappere hk i bootup når RAID funksjon er i bruk. bruker 3 hd'er i raid funksjon og disse finner den på et blunk og laster seg videre. tidligere hovedkort (asus a7n8x-deluxe) bruke 5-7 sek gjennom denne prosedyren Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvis du kan godta et ikke gb kort men rent nforce 3 250 kort så anbefaler jeg deg Gigabyte K8NSNXP som fås kjøpt hos netshop.no Lenke til kommentar
Torwar Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Epox kort er ikke de noe bra ? Lurer på kjøpe meg nytt kort med Nforce3 og Raid Men er litt i tvil hva en skal velge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå