Gå til innhold

KONGE RAID KONTROLLER på bruktmarked.. BARE SVINDL!

Anbefalte innlegg

Heisann..

Ligger en utrolig annonse på bruktmarked nu i Kontrollere. Fasttrack 100TX2 for 600 som vannlig koster 1300kr. Nestom som ny sier annonnsen.

Jeg ringte på Tirsdag i siste uke og spørte hvis han hadde sølgt den. Nei da! Har du original kvittering? Nei men jeg kan finne den frem. Var litt rart her siden den skal bli "38" dagers gammel.

Jeg har en regel, IKKE kjøpe brukt utenfør Bergen siden jeg har mottat defekt vare en gang og det viste seg at det var med vilje, det ****s en høy prosent folk der uten som vil stjele par hundred kroner fra deg hvis de kan. Men jeg slår til like vel, vi snakkte gjennom mobilen hans. Jeg meiler addressen min til han med engang og spør om bekreftelse at han har mottat den. Ingen meil.

Ringer på Torsdag. Ahh nei bilen er på service. Greit jeg ber han at meile om kan sende kontrolleren på Fredag eller ikke.. vil ha statusen. Ingen meil og på Søndag ga jeg blaffen fordi dette er uten tvil noet juks og svindleri..

Her er linken: http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval

Telefonnummer:

95140428

E-post adresse:

[email protected]

Sjekk hjemmesiden.. dårlig forsøg at se ut orginal.

Ikke handle med den drengen der.

Simon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Igjen gjentar jeg, trist at det finnes useriøse

selgere på qxl og bruktmarked. Det ødelegger mye.

Men er tilbudet for godt til å være sant, så er

det som regel det, jeg har hatt et par gullkjøp da

som var for gode til å være sanne og vel:)

Jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar

Ikke la disse ødelegge, det er veldig dumt, men det finnes gode handler der ute.

Jeg kjøpte en bærbar PC butikkens (dell.no) verdi var 43000 og jeg betalte 20000 for den. Jeg fikk med kvitteringen og den viste seg å være 10 dager gammel. Etter å ha brukt den i nesten et halvt år nå så har jeg ikke hatt store problemer med den.

Hvor er samvitigheten til folk som selger en "defekt" (feil) vare ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...