klovn7 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei Har en hp pavilion v90 skjerm, den har jeg vel hatt i 2-4 år nå, og den har funka utmerket hele tiden, ikke noe problem. Denne uka har skjermen vært svart 2 ganger jeg har skrudd på pcen, skjønnte ikke helt hva det var for noe så jeg løsna alle lednigner og tok ut strøm, men ingen ting hjalp. Helt til jeg ga den et lite klapp på siden, da kom pluteselig bilde fram. Dette har da funka 2/2 ganger. Etter at jeg har klappa til den er alt like bra som før. Noen som vet hva jeg kan gjøre, er jo ikke slik en skjerm skal fungere?? hva tror dere problemet er...? Og den er jo ikke SÅ gammel. kan vel kanskje få noe garanti? Takk for alle Svar Martin Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Du kan vere bombe sikker på at det er ein kontakt feil, eg vil tru det sidan eit slag sikkert lagar koplinga "inntakt" igjen. Vist du har peiling på det, så anbefalar eg deg å opne skjermen ( m mindre d e garanti på den ) og sjekke alle koplingar og støvsuge alle komponentar.. ( Btw, ta ut strømmen og ikkje ta på den fine lille runde transformatoren som er i enden av "skjermen" det kan bli veldig vondt vist det er støm på..... ;p ) I take no responsebility for mine or your actions. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 ( Btw, ta ut strømmen og ikkje ta på den fine lille runde transformatoren som er i enden av "skjermen" det kan bli veldig vondt vist det er støm på..... ;p ) I take no responsebility for mine or your actions. Forstår godt at du ikke tar noe ansvar for det, da man i værste fall kan dø av det. Personlig hadde jeg nok heller levert inn skjermen til en tv-reperatør og fått han til å fikse det. Kan ikke koste mer enn et par hundre. (Men be om prisoverslag først!!) Evt. hvis skjermen er veldig gammel/reperatøren sier det blir dyrt så kan det lønne seg å kjøpe en ny skjerm.... Lenke til kommentar
adyton Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kanskje det er starteren som ikke er helt med i svingene. Det tror jeg er veldig greit å få fikset hos en tv reperatør. Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 takk, skal prøve det når jeg ikke holder ut lenger! er et slit å bære den helt ned hehe takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå