tacomodo Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Stoppet litt opp for meg i dag når jeg lastet hovedsiden. Har det vært så svære bannere før? Begynner å blit litt latterlig synes jeg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nye annonseformater ble innført sammen med det nye designet.. Større annonser, mere penger.. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 = mer irritasjon Vanligvis så ser jeg ikke bannere engang. Er vel så vant til de at jeg filtrer de ut, men den der slo meg som jævlig svær Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det hadde vært mer oversiktlig hvis hele siden var dekket av en svær reklamebanner, og heller puttet hw.no's tekst/innhold oppe i et hjørne eller noe sånt. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 btw, noen som vet hvordan jeg blokker den? Har Opera og Outpost brannmur. Alt annet blir stoppet, men Msn-greia er visst flash... Hadde faktisk ikke bruk for å blokkere reklame før.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Blokkerer du den så taper hardware reklameinntekter, og resultatet er at de går konkurs. Er det virkelig noe du vil? Personlig blokkerer jeg mye reklame, men lar den på begin-nettverket være. Den er stor, men du vender deg fort til å "se rundt den" Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hmm, akkurat dette har jeg lurt på. Hvordan får HW penger? Er det per nedlasting eller per klikk? Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Om systemet ikke har endret seg så er det antall visninger som teller Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Ok, da så. Så lenge HW er gratis så kan jeg vel ikke blokke de... Fullstendig offtopic: Når jeg prøvde meg fram for å fjerne reklamen så fant jeg ut at brannmuren min tok vekk Operareklamen... Edit: Reklamen på HW er jo vekk da (unntatt msn), er bare en kvit rute der det står "Komplett.no" eller "Click here". Altså tror jeg at jeg faktisk har lastet det ned, men ikke viser/ikke laster ned bakgrunnsbildet på reklamen. Noen som vet? Endret 18. juni 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Er ikke inntektene per klikk? Var per visning før i tiden, men er ikke det stort sett borte og det er nå per klikk? Klikker man aldri bannere så er det ingen forskjell om du tar den bort eller ikke Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jaja, nå har de bytta den ut med en lilla DELL-reklame.... Da blir sikkert alle fornøyd, eller...? Syns det er helt greit at de tjener litt penger på reklame, og blir det for mye, er det jo bare å la vær å bruke HW.no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå