b-real Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Prøvde å flytte dvd-spilleren til fatteren på pcæen min i dag. LAstet ASPI drivere av nyeste sort og skulle starte "SmartRip" da jeg får feilmeldinge om at programmet ikke kan release xxx-vob fil. Anyone got a clue? Lenke til kommentar
grapz Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hei. Du må "låse opp" DVD-Filmen først. Dette gjøres ved å spille av noen sekunder av filmen på PC'en først. PS: Tenkte bare jeg skulle nevne at det er ulovlig å rippe DVD-Filmer :smile: Lenke til kommentar
ilex Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 ulovlig schmovlig, det er fane meg lovlig å kopiere til eget bruk. - men er det lovlig det da? - det veit me ikkje, men det har me gjort i ælle år! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Quote: grapz skrev (2002-04-16 03:41):PS: Tenkte bare jeg skulle nevne at det er ulovlig å rippe DVD-Filmer :smile: Ok...skal prøve det når æ kommer heim. Men det er høyst lovelig å rippe egene DVD'er til DivX'er. Så lenge ikke kopien distibrueres så er det fult lovelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå