Rob3rt Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Denne (!)Brusen(!) kan brukes til brekningsmiddel.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Image is nothing, thirst is everything... og så forandre image.. det er bare dumt. det er jo det som er hele poenget med den kampanjen, jo! brusen smaker akkurat det samme, på tross av annen farge (image is nothing). kaskaso: silver light solgte jo som hakka møkk, da. så flasker overalt. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 kaskaso: silver light solgte jo som hakka møkk, da. så flasker overalt. Det var akkurat det samme innholdet i silver som det var i vanlig cola light. Som sagt, idioter som går på finnes overalt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 de limited edition-greiene smaker akkurat det samme som vanlig sprite.. Blir vel bare i en periode det er på markedet vil eg tro, det samme gjelder vanilla cola? Litt morsomt er det hvis dere husker Silver-Light som var i sommer..... Folk trodde det var en spesiell Cola-Light brus oppi...vel...det var det ikke:) Jepp husker den, men smakte den ikke. De gjør alt for å teste nye produkter, er vel derfor de har satt på limited edition på vanilla cola. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg gikk på den silver colan jeg, smakte kukk i kano da.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg gikk på den silver colan jeg, smakte kjepp i kano da.. Du mener cola light?? :smile: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 jeg gikk på den silver colan jeg, smakte kjepp i kano da.. Du mener cola light?? :smile: jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå