akristina92 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei. Jeg har begynnt å spille half-life(ener`n), men sitter fast. Jeg er ute en plass, det er et hellikopter, og jeg må over en devning(tror jeg det er), og har tydligvis ikke nok skudd til å ta hellikopteret. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg tror du skal komme deg over til et lite hus. Jeg tror du må svømme dit. Der skal det være en bryter, trykk på den. Så kan du gå tilbake og svømmeforbi viftene i vannet for nå har du stoppet dem. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Dersom du fremdeles har kuler til det våpenet som jeg ikke husker hva heter... (Skyter en gul stråle)... Så kan det lades opp på fullt og skytes på helikopteret. Mener det kreves to slike full-ladede skudd før det tar kvelden. Men som atomet sier, så skal du hvertfall bort til det lille huset, trykke på en knapp, og svømme under demningen. Pass deg for den store fisken... Endret 14. juni 2004 av shabador Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Dobbelpost Endret 14. juni 2004 av IceCone Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Riktig det de sier her, svøm under vann, kom inn i huset og trykk på knapp. Du behøver ikke skyte ned helikopteret i det hele tatt. (Det gjorde ikke jeg.) Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Et lite triks: Gjem deg i et hjørne når du skal ta knekken på fisken. Den har da store problemer med å få tak i deg. Er ikke alltid dette funker, men har du først funnet en frisone, så kan du stå å skyte på den dumme fisken som forgjeves prøver å få tak i deg Helikopteret trenger du ikke ta, da du ikke er ofte over vannoverflata når du er på dette området. Endret 15. juni 2004 av DaWeed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå