Zer0z Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Heihei1 jeg har noen problemer med Symantech's Live update til nortok 2k4pro Den finner filene, men når den skal laste ned skjer dette: [/code]ownloading Norton AntiVirus Virus Definitions (1 of 2), complete. Downloading Norton AntiVirus Virus Definitions (2 of 2), complete. Installing Norton AntiVirus Virus Definitions (1 of 2), failed. LU1821: This update failed because it tried to overwrite a file that was in use. Close all of your Symantec applications and run LiveUpdate again. Installing Norton AntiVirus Virus Definitions (2 of 2), failed. LU1821: This update failed because it tried to overwrite a file that was in use. Close all of your Symantec applications and run LiveUpdate again. LiveUpdate downloaded all of the updates you requested, but all of them failed to install. Please try to get the updates at a later time. LiveUpdate session is complete. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 søk på sidene til symantec, der er det hjelp å få http://service1.symantec.com/SUPPORT/share...src=bar_sch_nam Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 okay.. jeg skal prøve det du Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Nå har jeg prøvd det der, men det funker ikke Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg fikk også lignende problemer med Liveupdate på Norton. Ser at flere har hatt det i det siste. Fikk det ikke til å fungere så jeg ga opp til slutt. Installerte istedet demoversjonene for Agnitums Outpost Firewall og NOD32 antivirus og er meget fornøyd så langt. Fant til og med 3 virus som Norton ikke hadde sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå