CaSh Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hei. Jeg har altså 1mbit SDSL. Den siste måneden så har noe temmelig rart noe skjedd. Jeg får altså ikke mer enn 3k når jeg downer fra hvor som helst. Mens uploaden min er akkurat som den skal. Jeg pinger fortsatt det samme når jeg spiller. Det er oxo det rare. Jeg har ringt catch, og de sier alt fungerer som det skal. Når man har SDSL, så ligger man på "LAN" med de andre. Så en kompis borti gata satt opp en FTP, og jeg downa ikke mer enn 1k!!! Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har prøvd å bytte tp kabler uten resultat. Og det kan ikke være noe feil der, for uploaden min funker jo fint?!?!? Jeg kjører win98 og linja mi har fungert kjempe fint før. Jeg trenger seriøst HJELP!! Noen forslag?? Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 høres ut som om det er noen instillinger i registeret som ikke er som de skal... søk etter tweaking prokrammer eller.no så kan du kanskje få tilbake stillt de... eller evnt installer win98 på nytt...(noe jeg ville ha gjordt :smile: Lenke til kommentar
ilex Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 stikk på http://www.dslreports.com Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har installert win98 på nytt, og jeg har allerede vært på http://www.dslreports.com, på http://www.dslreports.com så sto det at jeg hadde modem hastighet!! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 prøvd og bytte nettverkskabel? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Prøv å oppgradere driveren til nettverkskortet, eventuelt prøv et annet nettverkskort? Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Gå i oppsettet for internett oppkobling kontroll panel. Der vil du finne ut om win98 har satt opp alt riktig. Hvis ikke slett alt sammen og legg inn på nytt. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har bytta nettverks kabler uten resultat. Jeg tror ikke nettverkskortet mitt er noe feil, fordi jeg brukte det i LAN og det funka fint der, pluss at jeg ikke får noe feilmelding på kortet, pluss at uploaden min fungerer fint. Det er jo ikke forskjellige steder på kortet som blir brukt til upload eller download? Jeg skal prøve å bytte pc og teste med det, men inntill da vil jeg gjerne få så mye forslag som mulig... Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har bytta nettverks kabler uten resultat. Jeg tror ikke nettverkskortet mitt er noe feil, fordi jeg brukte det i LAN og det funka fint der, pluss at jeg ikke får noe feilmelding på kortet, pluss at uploaden min fungerer fint. Det er jo ikke forskjellige steder på kortet som blir brukt til upload eller download? Jeg skal prøve å bytte pc og teste med det, men inntill da vil jeg gjerne få så mye forslag som mulig... Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Jeg sjekket explorer alternativer og alt så helt fint ut der. Så jeg har fortsatt problemer. HJELP!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Quote: CaSh skrev (2002-04-16 16:55):Jeg sjekket explorer alternativer og alt så helt fint ut der. Så jeg har fortsatt problemer. HJELP!! Bytt OS til Win2k eller WinXp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå