NoLimit_^ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hvilket av de nye kortene er det lettest å ta av viften på? Har tenkt til å vannkjøle kortet, så tenkte at jeg skulle kjøpe det kortet som bød på minst problemer når jeg skulle ha av vifta Dere som allerede har kjøpt X800 kort, hvordan sitter vifta på? Virker den lett å ta av? Finnes det noen detaljerte guider på internett? Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 utifra hvor enorm viften på 6800 er vil jeg tro den er vanskeligst å fjerne på en grei måte. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tror det er snakk om 3-6 skruer som holder en vifte på en X800 på plass, og jeg regner med at 6800 har omtrent samme antall (kanskje flere, pga. at det er et større kort). Må skjekke det i løpet av uken... Det skal være enkelt å fjerne standard-viftene, bare sørg for å følge alle de "vanlige metodene" når du mekker med PC komponenter, dvs. at du er jordet, osv. osv. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) http://hardware.no/tester/skjermkort/gefor...ultra/under.jpg dette bildet sier vel det meste om festeanordningen til 6800-kort EDIT: var egentlig unødvendig og poste bildet her, så jeg gjorde det om til link Endret 14. juni 2004 av Civilix Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 De 5 skruene ser ikke ut som de skal by på så mange problemer, men hva med den store svarte blokka, hvordan skal man få den ut? :O Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hvorfor ikke betele noen hundre lapper mer og så ett coolFX kort som er vannkjøling ! (6800) Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 6800 med vannkjøling koster vel en del "lapper/høvdinger" mer, ikke noen "hundre" . eller har det kommet noe nytt? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Noen hundre lapper? he, mer ett par tusen lapper. Og hvorfor skulle jeg trenge et komplett vannkjølingssett i tillegg til det jeg har nå? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) De 5 skruene ser ikke ut som de skal by på så mange problemer, men hva med den store svarte blokka, hvordan skal man få den ut? :O http://hardware.no/tester/skjermkort/gefor...tra/cooler1.jpg hvis du ser på dette bilde forstår du bedre hvordan blokka er satt sammen, som du ser tar du av mesteparten av blokka og så kommer det fram 4 skruer som er festa i den svarte saken på undersiden. EDIT: hmmm....er de hulla kompitable med noen eksisterende vannblokker tro Endret 14. juni 2004 av Civilix Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 bilde av x800pro bak tre skruer og ta av http://www.hardocp.com/image.html?image=MT...lVfMV82X2wuanBn Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 EDIT: hmmm....er de hulla kompitable med noen eksisterende vannblokker tro Ser ikke sånn ut gitt, men jeg er 99% sikker på at noen kommer til å lage en eminent vannblokk spesielt tilpasset den festeanordningen etter hvert. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg finner ikke den testen dere linker bildet til Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg snakket med Koolance og de sa at deres nyeste gpu-blokker er kompitable med både 6800 Ultra og x800xt :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå