Joachim_F Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Nå ser det ut som gode, gamle Colin McRae endelig får ekte konkurranse på rallyspillarenaen. Etter en grundig gjennomkjøring av Richard Burns Rally på PS2 sitter vi nemlig igjen med et svært godt inntrykk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ah, en rallysimulator! Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ja, dette hørtes bra ut. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Endelig kan vi mekke og skru litt. Må si jeg gleder meg til dette spillet. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Spellet ser ut tell å bli bra. Men det er ganske så sikkert at spellet ikke kommer att vare særlig lenge. 6 Rællyer? da må det isåfal værra sabla mange strekker per rælly. 2-3 gjennomkjøringer av champ mode og spellet er kjedelig. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Ser bra ut og høres bra ut... Men jeg håper det går ann å sitte inne i bilen også (var jo ikke et eneste bilde av det ) Er ikke sikkert spillet blir så kort hvis det viser seg å være umulig å kjøre på den vanskligste graden. EDIT: Skal visstnok være 36 baner Her finner du masse stæsj: http://www.bhmotorsports.com/RBR Endret 3. juli 2004 av Guybrush Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Noen som vet om dette er et spill som egner seg best med ratt og pedaler? Er det noen her som har noen formening om hva som er det beste settet av ratt og pedaler? Har ikke lagt merke til at det er noen utvikling innen det området... Lenke til kommentar
motom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Noen som kan anbefale billigste sted å kjøpe spillet? -motom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg