miXer Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 åssen tjeneste tenker du på? kan du forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Ja det kan jeg. Windows installer tjenesten min er herpet på en eller annen måte. Når jeg prøver å innstalere et prog med msi pakker så får jeg opp feil mld. The windows installer service could not be accessed. This can occure if you are running windows in safe mode, or the windows installer is not correctly installed. Nå har jeg funnet en innstalasjonfil som innstalerer tjenesten på nytt, men jeg må først slette den.. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hmmmm Jeg har NØYAKTIG det samme problemet på en av mine maskiner så jeg tar gjerne også imot en løsning. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hadde akkurat det samme problemet for litt siden jeg også på en W2K maskin. Det jeg gjorde var at jeg formaterte hele maskinen. La inn nyeste oppdateringer fra Windows Update og tok en skikkelig defragmentering. Etter det har ikke pc'en min gjort noen ting feil. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Dette kommer vanligvis av feil i registry , eller 3part rydde program , eller avbrutte installs . Ta en kikk på denne : http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;324516 og http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;315353 ... Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 For de som måtte lure, så var løsningen ikke å innstalere tjenesten på nytt. When registration of the engine is corrupted, all attempts to run .msi packages fail. To correct the registration of the Windows Installer, unregister and then register the Installer service using the command line switches shown below. This shuts down and reregisters the service, which assures that the Windows Installer engine should function properly. Enter the following commands from a command prompt: msiexec /unregister msiexec /regserver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå