Epsilon- Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Får blåskjerm som sier at det er feil med nv4disp.dll, dette er jo driverfila til skjermkortet er det noen som vet hva som kan være galt? Fikk det da jeg spilte War3:TFT har skjedd et par ganger før, har og prøvd å legge inn drivere på ny, både originale og omega driverene. Har GF4 4800 og directx 9b. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Litt usikker på dette, men ettersom jeg husker kan dette både være feil på kortet og problemer med driveren. Du kan jo først forsøke å fjerne driveren helt med drivercleaner ( http://www.driverheaven.net/cleaner/ ) og så installere den på nytt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 skal bare si at den hører til nvidiaskjermkortet ditt så avinstaler driverne og oppdater til siste versjon Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 ok, prøver dette, jeg la nettopp inn nyeste til nvidia men fikke nettopp blåskjerm etterpå. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Nå brukte jeg drivercleaner med nvidia filter og fikk fjerna driveren, deretter la jeg inn den nyeste igjen og så gikk jeg inn i battlefield, fikk spille 5minutt og så bluescreen igjen. Det begynte å skje etter at jeg disabla paging file, kan det ha noe å si? jeg har 1280 MB ram Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Nå tok jeg på paging fila igjen og restarta gikk inn i battlefield og fikk spille et par minutter, da hoppa den bare ut i skrivebordet, uten noen feilmeldinger eller noe. Er det rett å slett skjermkortet som synger på siste verset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå