Kjetil-H Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Argh.. Jeg blir en smule irritert hver gang en ny tråd av denne typen kommer opp.. Hver eneste gang utgivelsesdatoen til HL2 kommer opp, spyr folk kommentarer som "å.. det kommer nok aldri", "akkurat som DNF", "valve lyver, valve lyver..." utover forumet.. Denne gangen ikke skal jeg ikke skrive essay om historien sålangt, men ta for all del en titt på hva jeg sa i denne posten: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=257374&st=15 Det er så kjedelig når forumet fylles opp av poengløse klagemurtråder på helt feil grunnlag.. Sov godt videre. Kjetil Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det er så kjedelig når forumet fylles opp av poengløse klagemurtråder på helt feil grunnlag.. Absolutt enig. Det er så utrolig mange som svarer uten å ha peiling. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kanskje lanseringen har samme lanseringsdato som originalen i fjor Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) hvorfor unnskylde valve ? har ikke sett et spill som de har laget,som er kommer ut i rett tid. normalt for dem er jo opp til 1-2 år forsinkelse på spillene. hva valve sa var vel at de håpet at hl 2 skulle komme ut til sommert 2004,men de hadde innvestert så mye i dette at de ville ikke forhaste seg med utgivelsen av spillet. men nå kan det bli både høst og vinter før men kan spille hl 2 en ting er illefall sikkert,er ikke p.g.a hl 2 man bytter grafikkort Endret 14. juni 2004 av Traxco Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Selv om det er uendelig kjipt å vente nå, så vil alt det bli glemt når dere sitter og spiller det en gang i om noen måneder. Valve vet hva de driver med, selv om de suger på datoer. Spillet kommer til å bli bra, det har de bevist allerede med e3 videoene. Og nei, det er ikke bullshit, nei, det er ikke juks. Bare de tingene som har blitt sluppet, som jeg tør påstå er kun en bitteliten brøkdel av spillet, har vist en form for kreativitet og fortellerteknikk jeg sjelden ser. Er rimelig sikker på at dette gjelder for hele spillet. Valve har skapt et fantastisk univers, og du kan være så jævla alternativ og kritisk du bare vil, likevel, HL2 blir nok bedre enn de fleste tror. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Vivendi er noen tøser, spillet kommer jo til å selge like godt uansett nårtid det slippes ut på markedet... Gi nu faen i regnskapet, da, Vivendi! >_< Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) *fomle fomle....finner frem Far Cry igjen* Endret 15. juni 2004 av Arne And Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 men ser iallefall som det kommer i september: http://no.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=8673 da har jeg sikkert nytt grafikkort(6800/x800) også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg