[Uber]n00b Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg ny receiver og dvd-spiller. Så lurte jeg på om dere kunne med noen forslag? Max pris tilsammen 6000kr Høyttalere... Jamo D 590 front Jamo E 8SUR.2 bak,center og sub Anlegget blir brukt like mye til film som musikk. Endret 14. juni 2004 av [Uber]n00b Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Du har noen gode høyttalere,så en reciver og dvd-spiller til 6000 som passer høyttalerne dine blir vanskelig.Du bør vurdere å kjøpe brukt.Høyttalerne dine er 4 ohm og da vil en svak reciver få problemer med å drive de.Hi-Fi Klubben i Oslo (grensen) har en demobrukt Nad T-753 til 5995 kr,men da har du ikke penger til dvd-spiller.Nad reciveren vil drive høyttalerne dine uten problemer.Du vil få et sinnsykt trykk med den! Dette er også en bra reciver,men den har en "snillere" lyd og ikke samme trykket.Den har derimot mye bedre oppløsning...spørs hva du liker? Endret 14. juni 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Her er en til som er bra.Du bør ikke satse på noe mindre enn de jeg har nevnt,da får du ikke utnyttet de gode høyttalerne dine. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Feilpostet... Den riktige kategorien er "Lyd og bilde"... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Her er enda en,men vekten på denne tilsier at strømforsyningen er vedig liten og dermed ikke så kraftig.Den får muligens litt problemer med å drive høyttalerne dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå