rvenes Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Etter at min Maxtor OneTouch gjikk til dundass har eg lyst og bytte den når eg no skal sende den inngjen til komplett. Håper det går bra og bytte den, betaler jo seff mellomlegget. Noken som har denne nye WD disken? med kortleser i seg? Er den bra? Plastikk utapå den? Tåler den ein støyt? Trenger ein kortleser, og dette såg ut til og være ein bra kort leser. Maxtor har problemer med sine 200/250 disker (veit ikkje om 300), har WD dei samme problema tru? Ser det er mange her som har hatt problemer med Maxtor. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tåler den ein støyt? vel, nå er vel ikke eksterne hardisker laget for å rase/leke suntmann med da. Den skal stå på bordet, evnt. gulvet. Bare så det er sakt! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Okey! sånn det fønker altså! hehe Men er det noken som har den disken? Lest litt tester, ser at firewire er kjappere. Brukte firewire på gamledisken også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå