Gå til innhold

irriterende 200gb S-ATA problem....

Anbefalte innlegg

Jeg bygde min nye pc i går, jeg har en wd200gb S-ATA hd og MSI K8N NF3 PLATINUM HK.

BIOS fant hd med en gang, og jeg bare installerte win XP, alt gikk greit. jeg installerte OS uten å installere SATA drivere, siden jeg pcn fant hd uansett...

Nå fungerer alt som det skal, men jeg får en pop up melding av win xp:

"Anbefaling av sletting av hardware", da jeg klikker på det så står min harddisk oppført der...Jeg kan velge å stoppe den, altså deaktivere den. Det vil jeg jo ikke, MÅ jeg legge inn S-ATA drivere? Alt ser jo ut til å fungere smertefritt..Jeg vil ikke ha den meldingen der lenger :cry:

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bygde min nye pc i går, jeg har en wd200gb S-ATA hd og MSI K8N NF3 PLATINUM HK.

BIOS fant hd med en gang, og jeg bare installerte win XP, alt gikk greit. jeg installerte OS uten å installere SATA drivere, siden jeg pcn fant hd uansett...

Nå fungerer alt som det skal, men jeg får en pop up melding av win xp:

"Anbefaling av sletting av hardware", da jeg klikker på det så står min harddisk oppført der...Jeg kan velge å stoppe den, altså deaktivere den. Det vil jeg jo ikke, MÅ jeg legge inn S-ATA drivere? Alt ser jo ut til å fungere smertefritt..Jeg vil ikke ha den meldingen der lenger :cry:

Noen som vet noe om dette?

Tja, ser ikke noen grunn til at du IKKE skulle legge inn S-ATA driverene ???

Dem følger jo ikke med for pynten sin del, eller ??? Hvorfor tror du dem har lagt dem med ???

Lenke til kommentar
Går helt fint å legge inn i etterkannt ;)

Hei.

Jeg har installert os (win xp pro) på en shuttle maskin. Jeg hadde tenkt å legge inn s-ata driverne i ettertid men får det ikke helt til :blush: , hvordan skal jeg gjøre det? Fikk kun med en cd med pcen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...