fflex Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg bygde min nye pc i går, jeg har en wd200gb S-ATA hd og MSI K8N NF3 PLATINUM HK. BIOS fant hd med en gang, og jeg bare installerte win XP, alt gikk greit. jeg installerte OS uten å installere SATA drivere, siden jeg pcn fant hd uansett... Nå fungerer alt som det skal, men jeg får en pop up melding av win xp: "Anbefaling av sletting av hardware", da jeg klikker på det så står min harddisk oppført der...Jeg kan velge å stoppe den, altså deaktivere den. Det vil jeg jo ikke, MÅ jeg legge inn S-ATA drivere? Alt ser jo ut til å fungere smertefritt..Jeg vil ikke ha den meldingen der lenger Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg bygde min nye pc i går, jeg har en wd200gb S-ATA hd og MSI K8N NF3 PLATINUM HK.BIOS fant hd med en gang, og jeg bare installerte win XP, alt gikk greit. jeg installerte OS uten å installere SATA drivere, siden jeg pcn fant hd uansett... Nå fungerer alt som det skal, men jeg får en pop up melding av win xp: "Anbefaling av sletting av hardware", da jeg klikker på det så står min harddisk oppført der...Jeg kan velge å stoppe den, altså deaktivere den. Det vil jeg jo ikke, MÅ jeg legge inn S-ATA drivere? Alt ser jo ut til å fungere smertefritt..Jeg vil ikke ha den meldingen der lenger Noen som vet noe om dette? Tja, ser ikke noen grunn til at du IKKE skulle legge inn S-ATA driverene ??? Dem følger jo ikke med for pynten sin del, eller ??? Hvorfor tror du dem har lagt dem med ??? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 kan jeg bare legge de inn fra windows nå? eller går det bare når man skal legge inn OS..?? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Går helt fint å legge inn i etterkannt Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Går helt fint å legge inn i etterkannt Hei. Jeg har installert os (win xp pro) på en shuttle maskin. Jeg hadde tenkt å legge inn s-ata driverne i ettertid men får det ikke helt til , hvordan skal jeg gjøre det? Fikk kun med en cd med pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå