Laibach Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 lette i skoffen med gamle spill her en dag å fant outcast som var ekstremt kult spill og mener å huske prat om outcast 2 men jeg finner ikke noe ordenterlig informasjon om det. noen som vet om det har kommet eller om det kommer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) I følge Tothegame.com så er Outcast 2 "On Hold". Spillet er ikke kansallert, men de jobber tydeligvis ikke med spillet for øyeblikket heller. Spillet har heller ikke fått noe utgivelesesdato, så det er ingenting å bekrefte. Endret 14. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Det var fantastiske screenshots i PC Gamer for flere år siden av Outcast 2. Så bare forsvant det i stillhet. Kanskje utviklerne ble tvunget til å jobbe på andre prosjekter som var mer profitable for utgiver. Outcast solgte nesten ingenting før det kom ut som lavpris-spill. Den voxel-grafikken utnyttet ikke 3d-kort overhodet, men gikk på rå CPU-kraft. Dette falt selvsagt veldig dårlig inn hos folk som hadde fete 3d-kort. Og det var altfor prosessorkrevende for sin tid, så nesten ingen anmeldere kunne spille det på mere enn 10-20 fps i 640x480. Funker selvsagt brillefint med nåtidens kraftige CPU'er, men ikke for 4-5 år siden når det kom ut. Sånt liker ikke utgivere. Endret 14. juni 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Spillet ble kanselert. Gamespot Husker de bildene. BILDE BILDE II Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Spillet ble kanselert. Gamespot Husker de bildene. BILDE BILDE II Står jo at spillet ble suspended, det er ikke kansallert. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 "Release Date: Canceled" gamespot The game "Outcast II: The Lost Paradise" was cancelled (IGN.com | Missing games April 2004) Vi har ikke hørt noe fra firmaet på omlag to,tre år ettersom firmaet ble nedlagt. Resten håper jeg du skjønner. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Veldig synd det der, Outcast var ett av mine favoritt spill. Med de enorme verdnene og fantastiske lydene. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Er det ss fra 2-3 år siden? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Er det ss fra 2-3 år siden? SS ? Den skjønnte jeg virkelig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå