Joachim_F Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 I det nyeste nummeret av The Official PlayStation Magazine har det dukket opp en rekke nye detaljer om GTA: San Andreas. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Sier bare sweet jeg. Håper bare det blir like bra som Vice City jeg. Følelsen jeg fikk da jeg (og halve Oslo) gikk rundt for å skaffe meg spillet er rett og slett ubetalelig. For da så å komme hjemme å spille det etterpå er enda mer ubetalelig. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 At draw distance blir forlenget byr vel ikke bare på bygninger i det fjerne, men også at biler ikke forsvinner når de runder hjørnet? det kommer vel til PC også`? er det kodet for PS2 i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 er det kodet for PS2 i utgangspunktet? Ja, det er nok kodet for PS2 i utgangspunktet. Derfor vil sikkert PC versjonen(dersom den blir utgitt) slite med ganske dårlig konsoll-grafikk siden de sikkert ikke gidder å oppdatere grafikken noe særlig. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 At draw distance blir forlenget byr vel ikke bare på bygninger i det fjerne, men også at biler ikke forsvinner når de runder hjørnet? Har du i det hele tatt spilt PS2 versjonen ? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 jeg har ikke spillt ps2 utgaver av gta. det har jeg ingen planer om. blir ikke gta:sa portet til pc, og det bra, vil ingen av mine penger ende opp i leddene nedover. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 jeg har ikke spillt ps2 utgaver av gta.det har jeg ingen planer om. blir ikke gta:sa portet til pc, og det bra, vil ingen av mine penger ende opp i leddene nedover. GTA:VC er jo kjempebra på PS2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg