Tjohei Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Remerser og fler: Takk for rettelsen. Men jeg hadde rett i det med vridbar. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det er i tider som dette at jeg ønsket at jeg dreit penger... Så mye fint som kommer ut i tiden framover. Blir gaaaal! Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 6630 har ikke fungerende videotelefoni. Ganske absurd når det skal være en 3G-telefon.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 6630 har ikke fungerende videotelefoni. Ganske absurd når det skal være en 3G-telefon.. Enig i at det er litt absurd, men det blir ikke noe hinder for meg. Liker virkelig ikke videotelefoni. Skal vi se hverandre også nå da? Det er jo en av de store fordelene med telefon idag, å slippe det der "smile og se interessert ut" høflighetsgreiene. Nei huff! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg ville selv så godt som aldri ha brukt en slik funksjon, jeg ringer lite med telefonen allerede. Enig med Tjohei om at jeg ikke ønsker å gå rundt å smile osv. For med dagens tlf. kan du jo tilogmed være på toalettet uten at noen merker det - Hovedideen med at den har 3g er nok at de vil utnytte "nettet", internetten.... Det jeg savner litt på 6630 (er kanskje å spørre om for mye da men) er wLAN. Når jeg har wLAN her så er det meget greit å kunne ha det på mobilen også liksom... Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) 6630 har ikke fungerende videotelefoni. Ganske absurd når det skal være en 3G-telefon.. Ta en kikk på denne: (klikkbart bilde) 6630 støtter videosamtaler jo, men ikke uten (sikkert dyrt) ekstrautstyr.. Endret 14. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Men ærlig talt, jeg villle aldri dra rundt på noe ekstra kamera kun for å få til å ringe via videotelefoni. Har mange grunner: 1. Ville aldri bruke det. 2. Ville miste det. 3. Det ville nok blitt ødelagt før eller siden. 4. Som arehei sier er det nok dyrt, både i innkjøp og i bruk. EDIT: Talk face-to-face from a distance with the Nokia Video Call Stand. This compact, adjustable stand makes the promise of 3G-network video telephony a reality when used with the Nokia 6630 smartphone. Eh, å dra rundt på et stativ; nei takk nokia Endret 14. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Men ærlig talt, jeg villle aldri dra rundt på noe ekstra kamera kun for å få til å ringe via videotelefoni.Har mange grunner: 1. Ville aldri bruke det. 2. Ville miste det. 3. Det ville nok blitt ødelagt før eller siden. 4. Som arehei sier er det nok dyrt, både i innkjøp og i bruk. i tilegg til det faktum at Norge ikke enda støtter UMTS. Det er et poeng jeg synes er ganske viktig Har ingen tro på at vi får UMTS i 2004. Har heller ingen tro på at mannen i gata har råd til mye bruk av videosamtaler heller. (ikke at 6630 er ment til mannen i gata, men likevel) Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Haha... det er det dummeste. Jeg vil ringe en kamerat, men jeg velger å stille meg midt i byen med et stativ så han kan se meg Jeg dør Men jeg må si meg enig remerser, jeg kommer til å benytte meg meget lite av videotelefoni uansett Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Arehei: Jeg anntok at 3g nettet ville være oppe til den tid Men selvsagt er det også et godt poeng... For nettet vil neppe virke over alt med engang Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Sånn jeg ser det, sett med norske øyne, er det vel bare en ting som gjør 6630 kulere enn 7610, og det er stereo. De få ekstra pixelene gjør ikke så mye forskjell tror jeg... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Selvfølgelig! Det er det jeg har savnet hos Nokia hvertfall. Stereo mp3!! Hurra Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tjohei, det er ikke lite extra pixler vi snakker om... Husk, det er ikke så lenge vi var overlykkelige hvis vi hadde en 0,3 mp. mobil Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Tjohei, det er ikke lite extra pixler vi snakker om... Husk, det er ikke så lenge vi var overlykkelige hvis vi hadde en 0,3 mp. mobil Joda, men overgangen fra 640x480 til 1152x864 er mye større enn overgangen fra 1152x864 til 1280x960. Så jeg ville ikke kjøpt 6630 over 7610 bare på grunn av det. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Den klapptelefonen så rimelig kul ut synes jeg (6260? Den med Symbian i hvert fall)... Den så egentlig meget kul ut Så kul ut at jeg kunne ha tenkt meg en Endret 14. juni 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Den klapptelefonen så rimelig kul ut synes jeg (6260? Den med Symbian i hvert fall)... Den så egentlig meget kul ut Så kul ut at jeg kunne ha tenkt meg en Ser litt stor ut da... like stor som 7610 i sammenklappet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå