Gå til innhold

Nye telefoner fra Nokia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6630 har ikke fungerende videotelefoni. Ganske absurd når det skal være en 3G-telefon..

Enig i at det er litt absurd, men det blir ikke noe hinder for meg. Liker virkelig ikke videotelefoni. Skal vi se hverandre også nå da? Det er jo en av de store fordelene med telefon idag, å slippe det der "smile og se interessert ut" høflighetsgreiene. Nei huff! :p

Lenke til kommentar

Jeg ville selv så godt som aldri ha brukt en slik funksjon, jeg ringer lite med telefonen allerede. Enig med Tjohei om at jeg ikke ønsker å gå rundt å smile osv. For med dagens tlf. kan du jo tilogmed være på toalettet uten at noen merker det :p

-

Hovedideen med at den har 3g er nok at de vil utnytte "nettet", internetten....

Det jeg savner litt på 6630 (er kanskje å spørre om for mye da men) er wLAN. Når jeg har wLAN her så er det meget greit å kunne ha det på mobilen også liksom...

Lenke til kommentar
6630 har ikke fungerende videotelefoni. Ganske absurd når det skal være en 3G-telefon..

Ta en kikk på denne:

main_398x194.jpg

(klikkbart bilde)

6630 støtter videosamtaler jo, men ikke uten (sikkert dyrt) ekstrautstyr..

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Men ærlig talt, jeg villle aldri dra rundt på noe ekstra kamera kun for å få til å ringe via videotelefoni.

Har mange grunner:

1. Ville aldri bruke det.

2. Ville miste det.

3. Det ville nok blitt ødelagt før eller siden.

4. Som arehei sier er det nok dyrt, både i innkjøp og i bruk.

EDIT:

Talk face-to-face from a distance with the Nokia Video Call Stand. This compact, adjustable stand makes the promise of 3G-network video telephony a reality when used with the Nokia 6630 smartphone.

Eh, å dra rundt på et stativ; nei takk nokia ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Men ærlig talt, jeg villle aldri dra rundt på noe ekstra kamera kun for å få til å ringe via videotelefoni.

Har mange grunner:

1. Ville aldri bruke det.

2. Ville miste det.

3. Det ville nok blitt ødelagt før eller siden.

4. Som arehei sier er det nok dyrt, både i innkjøp og i bruk.

i tilegg til det faktum at Norge ikke enda støtter UMTS.

Det er et poeng jeg synes er ganske viktig :)

Har ingen tro på at vi får UMTS i 2004. Har heller ingen tro på at mannen i gata har råd til mye bruk av videosamtaler heller. (ikke at 6630 er ment til mannen i gata, men likevel)

Lenke til kommentar
Tjohei, det er ikke lite extra pixler vi snakker om...

Husk, det er ikke så lenge vi var overlykkelige hvis vi hadde en 0,3 mp. mobil ;)

Joda, men overgangen fra 640x480 til 1152x864 er mye større enn overgangen fra 1152x864 til 1280x960. Så jeg ville ikke kjøpt 6630 over 7610 bare på grunn av det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...