Brusfantomet Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hallo der, jeg har et aldri så lite problem, når jeg skroller i internett exsplorer, opera og i eksplorer. Det kommer en blandig av knirking og gnissing,(ikke noe for dem som vil ha en lydløs pc ) lyden er ganske svak, men den er der og den plager LIVET av meg. Er det noen som har peiling på hvor denne lyden kommer fra? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Dårlige kabler???.... Kanskje drivere er neddaterte!.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Dårlige kabler???.... Kanskje drivere er neddaterte!.... Tror ikke det. Jeg har akkurat samme problem. Bare jeg beveger musa, eller scroller opp og ned i exploreren så knittrer det som bare det. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Som ^Th0mas^ sier tror jeg ikke det er dårlige kabler, prøvde og bytte til digital output only, men det ble ikke bedre av det. Har foresten et Sund Blaster audigy player kort. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har vært borti mange maskiner med det såkalte "knirkeproblemet" i høytalere. Er sikkert flere her som har det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå