marcus Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 lurte på om noen kan hjelpe meg med å komme igang med azureus?? har fått installert selve programmet + java programmet, men er litt usikker på hva jeg skal gjøre videre... prøvde å legge ut dette spørsmålet under programmer, men fikk ingen gode svar der, så derfor prøver jeg her... Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hent ned .torrentfiler og åpne dem med azureus (eller få nettleseren din til å åpne slike filer med azureus automagisk) .. Da legger den seg i øverste del av vinduet, og begynner å laste ned etter at du hva valgt hvor den skal lagre det du henter ned. Når den så blir ferdig med å laste ned, havner den i nederste del av vinduet, der den ligger og seeder. La den så fortsette til du har shareratio > 1 Lenke til kommentar
marcus Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 hvor finner jeg disse .torrent filene?? Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hvor finner jeg disse .torrent filene?? Tar jeg ikke feil så er det ikke helt lovlig å skrive det her, men sjekk etter om du har mottatt en PM Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hvor finner jeg disse .torrent filene?? Noen steder med hw.no akseptert innhold http://azureus.sourceforge.net/wiki/index....TorrentWebsites http://filerush.com/ Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hvor finner jeg disse .torrent filene?? Tar jeg ikke feil så er det ikke helt lovlig å skrive det her, men sjekk etter om du har mottatt en PM Selv så søker jeg etter 'bittorrent' eller 'torrents' og navnet på det jeg skal ha på google. Fungerer fint. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Ja! får vel en advarsel nå, men **Fjernet** er ganske gode Endret 14. juni 2004 av Opus Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Ja! får vel en advarsel nå, men xxxxx.org og xxx.orgxxx er ganske gode Hvis du vet at du bryter rettningslinjene er det vel kanskje en ide å ikke gjøre det? Hvis du har et ektremt "møst" til å fortelle brukeren hvor han kan laste ned ulovlig materiale så kan du vel sende en PM? Endret 14. juni 2004 av Cloud Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ville bare si at det er ikke ulovlig å laste ned slikt materiale. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ville bare si at det er ikke ulovlig å laste ned slikt materiale. ulovlig å linke til/si fra hvor man kan laste ned osv her på forumet jo.. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ville bare si at det er ikke ulovlig å laste ned slikt materiale. Ja, men en stor del av å bruke bittorrent er å uploade, og da er det plutselig ulovlig Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Wow, denne tråden ligger VIRKELIG på kanten ^^. Azureus er ett LETT program, kan ingen lære seg noe selv/søke selv lengre? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ville bare si at det er ikke ulovlig å laste ned slikt materiale. Håper at det er linkene til Tanguero du henviser til at ikkje er ulovlige, for viss du tenker på dei sensuerte linkene så trur eg nok eg må skuffe deg med å påpeike at det er nok ulovleg. Husk på at du deler samtidig som du laster ned, og deling er forbode. Men eg flytter den til Programvare sidan det er eit program det er snakk om og ikkje nettverksting. mvh JanEirik Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ville bare si at det er ikke ulovlig å laste ned slikt materiale. Ja, men en stor del av å bruke bittorrent er å uploade, og da er det plutselig ulovlig Vet du hva? BT er ikke synonym med warez. BT brukes til MASSE lovlig fildeling også. Fildeling i seg selv er da for i pokker ikke ulovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå