Olefos Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Objektivet på mitt Sony DSC-P92 har låst seg og går ikke inn når jeg slår kameraet av. Har fulladede batterier, så det er nok strøm. Har også prøvd med nye AA-batterier. Jeg hører at kameraet "jobber", men objektivet vil ikke lukke seg. Det hjelper heller ikke å zoome inn/ut. Noen tips? Kjøpte kameraet i USA i mars og lurer også på om garantien gjelder i Norge. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei, Etter det som står på sony.com så virker det ikke som du har noen garanti her hvis det er kjøpt i USA. Det står rett og slett at du må høre med din lokale sony forhandler, eventuelt Sony Norge AS. Hvis du ikke får garanti her så må du sende det tilbake til han du kjøpte det av i USA for å få det fikset der. Skal du ha noen som helst sjanse for å få det reparert her så må du nok også ha fått garanti kortet signert av butikken i statene når du kjøpte det der. Lenke til kommentar
Olefos Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Takk, warelf Reparert det får jeg nok, spørsmålet er om jeg får det på garantantien... Har ikke greid å få noe klart svar verken av Sony Norge eller den lokale forhandleren. Uansett, kameraet er innlevert med kopi av kvitteringen, så får vi se hvordan det går. Er forberedt på å lage litt rabalder hvis det blir problemer. Naturligvis ble det ikke opplyst i butikken om at garantikortet måtte signeres. Er ellers meget fornøyd med kameraet, så jeg håper på positivt resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå