joh-so Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei! Hater Mac, men nå eer det sånn at jeg ikke har muligheten til å bruke noe annet på skola... Og siden hw.no er 80% av min fornuftige skoledag, så er dette krise!!! Screenshot her: Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Linken feilet. Bilde her: http://home.c2i.net/joh-so/hw.no-screenshot.jpg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) glem det, nytt design trengs tilpasning Endret 14. juni 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Jækli bra ellers da! Evt skulle toppmenyen vært større... Øk fontstr. x1,62 og se. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Samme problem med Macen på jobben Alle nyheter forum poster bruktmarked blir presset langt ned på siden. Edit: bruker IE browser. Endret 14. juni 2004 av win_xp Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Opera på winXP krasjer når jeg går inn på www.hw.no .... Veldig plagsomt, og det skjedde alldrig før.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Opera på winXP krasjer når jeg går inn på www.hw.no.... Veldig plagsomt, og det skjedde alldrig før.. Oppdater Opera til 7.51 og installer Java på nytt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hmmm. Ikke noe problem med siden på macen min. Åpner seg som den skal både i Firefox og Safari. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hmmm. Ikke noe problem med siden på macen min. Åpner seg som den skal både i Firefox og Safari. Vel, det er ikke alle som kan godte seg med OS X, vet du. Og for andre, er alternativet en hardt og brutalt rævkjørt Opera eller å bare bruke IE5.1/2 (usikker). Ja, HW.no ser skikkelig kokt ut på min Mac også. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 OT lite igjen da, siden jeg begynte så fint å mase om Opera og XP lengre opp... På dataen hjemme = XP home og opera 7.23 m/Java fungerer den fint.. På min bærbare = XP home og opera 7.5 m/Java så crasher den.. men det kan jo være noe annet feil med min bærbare.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå