rob|n Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Det eg liker å spille er: Counter Strike WarCraft III (Tower Defense) Red Alert 2 FarCry Half Life er alltid morosamt. Americas Army (Men det er det ingen som spiller på lan, bare på nettet.. ) Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Det spillet jeg har spilt mest på lan i det siste er Setlers IV.. Setlers er jo et genialt spill Ellers vil jeg anbefale Generals ZH og rise of nations (har ikke testet RON på lan, bare prøvd det i singleplayer..) Som actionspill vil jeg anbefale BFV og muligens litt cs.. Edit: Skriveleif Endret 31. juli 2004 av Keejay Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 1, star craft 2, cs 3, wc3 4, unreal tournament(det som bare heter det) 5, sacred 6, diablo 2 lvl 9 og 12 dueller osv Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Det eg liker å spille er: Counter Strike WarCraft III (Tower Defense) Red Alert 2 FarCry Half Life er alltid morosamt. Americas Army (Men det er det ingen som spiller på lan, bare på nettet.. ) Så enig Så enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå