Li1 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Vi kan vel kanskje være enig om at det meste er fett i MP? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Rainbow Six Raven Shield!!! Det er det beste ever!!! Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 CS, UT2k3, GTAVC og TrackMania. Dungeon Siege er også artig på LAN. Trackmania er å anbefale... Det er evig morro i sene nattetimer. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Age of Empires 1&2, CS og Diablo 1&2. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 For de som liker dungeon siege og diablo synes jeg også at Sacred er aldri så festlig i MP. Ellers må jeg støtte at BF1942 er ganske så bra. Og hvis man er litt få er det bare å slenge på en del botter. De er riktignokk ikke så veldig flinke, men de får deg til å føle deg som en helt. Og det kan være ganske morsomt å spille på samme lag, en tre fire stykker og se hvor mange botter man klarer før de klarer å sverme over og du ikke klarer å drepe dem hurtig nok. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Half-Life, Counter-Strike, Medal of Honor, Call of Duty, Splinter Cell: Pandora Tomorrow, FarCry (Har ikke prød det). Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 farcry er jo et ganske grafikk krevende spill, og det er ofte mange pcer på LAN som ikke takler spill som ,far cry, UT 2004, splinter cell osv Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 GTA 3: Vice City med MTA (MultiTheftAuto) modden, er genialt.. Har hadd mange timers morro med det, ihvertfall om man er en del spillere. Vi satt 6 stykker, teamet opp i tre team og hadde deathmatch, kjørte rundt i samme bilen to og to, og masse mere.. Sier seg vel selv når det er gta 3 det er snakk om! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 coop på half life er også litt fett.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 WC3 med TD (tower defense), og footmen wars... jeg 2 andre spilte samme TD (den som egentlig er 3vs3vs3) i 2,5 timer .... jeg tapte 1 sekund før andremann, vinnern vant med 1 liv... så.. WC3, WC3 eller trackmania... Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 FPS: Delta Force serien og Operation Flashpoint Lenke til kommentar
Leon Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Anbefalte Lan-spill: (fra min side) Starcraft Broodwar; Rts Unreal Tournament 2004; Fps Fallout Tactics; Rpg (kan også spilles i KK'ND modus.) Kan også nevne i fleng: Red Alert (1, 2 og Yuri) Civilization 2 Alien versus. Predator 2: Primal Hunt Gta (1 og 2 (har forøvrig ikke spillt gta1 siden nullmodemkabler enda var populært... :erm:)) Flightsim 2004 Far cry (selv om at dette på ingen måte er like morsomt som UT2K04) Warcraft 3 (dóg, jeg er ikke så happy for dette spillet, men det er meg da..) Battlefield (hele serien) Transport Tychoon Diablo 2: Lord of Destruction hmm.. kommer ikke på fler i farta... editeditedit: holdt jo på å glemme Heroes of might and magic III.. Endret 27. juli 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Altså spill som er spesielt gøy å spille på små LAN, hvor du kjenner alle, og hvor alle samarbeider og ikke bare løper villt rundt omkring, må vel kanskje være bla. Splinter Cell: Pandora Tomorrow! Andre spill kan være: civ COOP spill, som feks; VietCong, Rainbow Six 3, Ground Control 2 og Serious Sam sammen med mange andre... Mange Rollespill og RTS spill er også gøy å spille på LAN... Det er også gøy å spille rett frem, skyt eller bli skutt spill! Altså såkalte Deathmatch spill, som bla. Soldier Of Fortune 2, HL med modder, Quake3 osv osv... Helt ærlig kan du bare finne et spill i butikken som du ser har multiplayer (se bakpå esken på maskinvare-krav etter internett speed eller bare let etter noe om Multiplayer), MEN, ikke kjøp det, heller kom inn på forumet å spørre her om spillet er gøy, og hvilket type spill det er! Så kan du vurder å kjøpe det! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) coop på half life er også litt fett.. Coop på HL? er det mulig? Link? EDIT: eller mener du bare Sven Coop? Endret 27. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Er ikke gøy å ha lan, hvis ingen kan spille vel? Må være litt gode, så man får litt konkurranse da Fattern var på et slikt "senior-LAN" med 10 kompiser, og de spilte BARE bf42 og bf:Nam! De spiller vanligvis ikke De hadde aldri hatt det så artig! Lo fjeset av seg hver gang en eller annen prøvde å fly Heli, men bare styrta det RETT i bakken etter 3sek! (serriøst 3 sek altså!) Jeg var ikke der, men jeg skulle så gjerne vært der, da hadde jeg GRUSA alle sammen! EDIT: 3 poster på rad? Eh, Oops Endret 27. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 battlefield,bf:vietnam,C&c generalz,call of duty. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Til de som lurte på coop halflife, det heter Svencoop. Er ikke sikker på om det er tilgjengelig i steam. Har hatt utallige timer med moro med den modden, spesielt utover natta\morran, når humoren sklir ut. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Farcry, battlefieldserien, call of duty, CS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå