Gå til innhold

Hvilket multip. spill er best på lan. Spilleraldri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som liker dungeon siege og diablo synes jeg også at Sacred er aldri så festlig i MP. Ellers må jeg støtte at BF1942 er ganske så bra. Og hvis man er litt få er det bare å slenge på en del botter. De er riktignokk ikke så veldig flinke, men de får deg til å føle deg som en helt. Og det kan være ganske morsomt å spille på samme lag, en tre fire stykker og se hvor mange botter man klarer før de klarer å sverme over og du ikke klarer å drepe dem hurtig nok.

Lenke til kommentar

Anbefalte Lan-spill: (fra min side)

 

Starcraft Broodwar; Rts

Unreal Tournament 2004; Fps

Fallout Tactics; Rpg (kan også spilles i KK'ND modus.)

 

Kan også nevne i fleng:

Red Alert (1, 2 og Yuri)

Civilization 2

Alien versus. Predator 2: Primal Hunt

Gta (1 og 2 (har forøvrig ikke spillt gta1 siden nullmodemkabler enda var populært... :erm:))

Flightsim 2004

Far cry (selv om at dette på ingen måte er like morsomt som UT2K04)

Warcraft 3 (dóg, jeg er ikke så happy for dette spillet, men det er meg da..)

Battlefield (hele serien)

Transport Tychoon

Diablo 2: Lord of Destruction

 

 

hmm.. kommer ikke på fler i farta...

 

editeditedit: holdt jo på å glemme Heroes of might and magic III.. :wallbash:

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar

Altså spill som er spesielt gøy å spille på små LAN, hvor du kjenner alle, og hvor alle samarbeider og ikke bare løper villt rundt omkring, må vel kanskje være bla. Splinter Cell: Pandora Tomorrow!

Andre spill kan være: civ COOP spill, som feks; VietCong, Rainbow Six 3, Ground Control 2 og Serious Sam sammen med mange andre...

Mange Rollespill og RTS spill er også gøy å spille på LAN...

Det er også gøy å spille rett frem, skyt eller bli skutt spill!

Altså såkalte Deathmatch spill, som bla. Soldier Of Fortune 2, HL med modder, Quake3 osv osv...

 

Helt ærlig kan du bare finne et spill i butikken som du ser har multiplayer (se bakpå esken på maskinvare-krav etter internett speed eller bare let etter noe om Multiplayer), MEN, ikke kjøp det, heller kom inn på forumet å spørre her om spillet er gøy, og hvilket type spill det er!

Så kan du vurder å kjøpe det!

Lenke til kommentar
Er ikke gøy å ha lan, hvis ingen kan spille vel? Må være litt gode, så man får litt konkurranse da :p

Fattern var på et slikt "senior-LAN" med 10 kompiser, og de spilte BARE bf42 og bf:Nam!

De spiller vanligvis ikke

De hadde aldri hatt det så artig! Lo fjeset av seg hver gang en eller annen prøvde å fly Heli, men bare styrta det RETT i bakken etter 3sek! (serriøst 3 sek altså!)

 

Jeg var ikke der, men jeg skulle så gjerne vært der, da hadde jeg GRUSA alle sammen! :thumbup:

 

EDIT: 3 poster på rad? :hmm:

Eh, Oops :whistle::innocent:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...