moshpit Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei! Jeg og noen kompiser har tenkt til å ha et LAN en gang.. Og vi har lyst til å spille litt denne gang.. men ingen av oss spiller no særlig så jeg lurte på hvilket spill er best på LAN? Det kan også være et gammelt spill som gta eller no sånt Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Strategi: Warcraft 3 the frozen throne, Generals, Age of Mythology, Age of Empires Action: Call of Duty, Soldier of Fortune 2, kan jo nevne CS, men følg rådet mitt: IKKE SPILL DET, det suuuger (dette er min mening så ikke komenter det! Veit at det er mange CS fans der ute men jeg synes det er DRIIT dårlig, Medal of Honor, Unreal Tournament 1 og 2004, Battlefield vietnam. Bilspill: Need For Speed ( egentlig ganske dårlig) Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Bilspill:Need For Speed ( egentlig ganske dårlig) vel... nå har man 7 NFS-spill å velge mellom se det bør utdypes i nfs-serien er det vel hot pursuit og porsche challenge som er å anbefale ellers er GTA2 på tiny town fantastisk moro i mp Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 CS er alltid en vinner. Skjønner ikke hva folk har imot det. Enkelte er for opptatt av grafikk, men hvis man klarer å se forbi det er det et SUPERT spill. Mange timers morro med det på LAN. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei! Jeg og noen kompiser har tenkt til å ha et LAN en gang.. Og vi har lyst til å spille litt denne gang.. men ingen av oss spiller no særlig så jeg lurte på hvilket spill er best på LAN? Det kan også være et gammelt spill som gta eller no sånt Er ikke gøy å ha lan, hvis ingen kan spille vel? Må være litt gode, så man får litt konkurranse da Jeg anbefaler Yuri's Revenge iallefall Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det er vel Counter Strike og BattleField som er de spilla som blir brukt mest tror jeg! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 WC3 går aldri lei, Der har du så mange forskjellige maps osv Lenke til kommentar
P3ng Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Warcraft lll-TD og Footman war ruler Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 CS er nok det mest vanligste å spille på LAN, jeg liker selv Battlefield veldig Jeg annbefaler CS (Counter-Strike) eller BF (Battlefield) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Call of Duty, Soldier of Fortune 2. Altså, SOF2 er jo pil råttent, og CoD blir man så j*vlig lei, snakker av erfaring. Mine tips: CS, Rise of Nations, Trophy Hunter 2003 (!), Freelancer... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 farcry er et genialt lan spill. half life er ganske fett når dere blir så trøtte at dere nesten ikke orker mer Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) CS, Battlefield-serien, Call of Duty og Unreal Tournament 2003 eller 2004 er mye spilt på våre LAN. Ellers er jo FarCry endel spilt, og kanskje Splinter Cell: Pandora Tomorrow klarer å karre seg oppover...(?) MTA (Multiplayer av GTA) er også gøy hvis det er mange innpå samme server. Det er veldig kjedelig å løpe rundt i hele Vice City med 4 stykker... Endret 26. juni 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Multiplayer GTA 3? Hvor kan det skaffes?? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Battlefield-serien bør vel ha litt fler spillere enn 4, grunnet store brett. Men det går alltids an å få tak i små infanteri brett som funker fett. Har dere fet nok linje så kan dere jo spille mot nett. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg anbefaler CS og BFV! Da har dere det gøy i mange timer. Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Battlefield Vietnam, Enemy Territory, C&CGenerals Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Multiplayer GTA 3? Hvor kan det skaffes?? det er bare å ta et google søk så finner du det fort. Det heter vel MTA eller noe sånt. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Her er de jeg liker best å spille på LAN: 1. Farcry 2. Counter-strike 3. Half-Life Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Civilization 2, overlegent... satt i natt og spilte mot en kar i 8,5 timer, herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå