rigger`n Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Så forleden at det er mulig å oppdatere driverne på Radeon 9200 på min bärbare Acer Ferrari. Tenkte jeg skulle pröve med ATI catalyst 4.5, har også lastet ned modde verktöyet som måtte brukes. Gjorde alt etter oppskriften, men det ble allikevel ikke godtatt. Måtte inn med de gamle driverne igjen. Er det noen der ute som har prövd dette med hell???? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Modde verktøy. Laster man bare ikke ned driverne da? Det kan hende de påstår at driverne ikke har blirr godkjent av microsoft osv... Drit i det. Bare trykk continue anyway. 2.6 er nyeste driver. 2.6 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Såvidt jeg husker, så må du bruke egne spesielle drivere til Mobility radeon kortene. Ati sin hjemmeside Her står det at de anbefaler at du bruker driveren som fulgte med på cd med laptopen. Eller får en driveroppdatering fra fra produsenten. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Sånn jeg skjønte det så leverer ikke ATI drivere, men Sapphire,Powercoloer osv... gjør det? Eller skulle man ha drivere fra pc produsenten? Men man kan alltids finne noen "hjemmelagde" drivere da. Trådsatrter: Hvorfor vil du oppgradere divere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå