Amandus Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har prøvd å finne ut hvor det kan skaffes større kort enn 64MB uten hell. flash.atpinc.com har et kort på 512MB som skulle passe til Nokia tlf. Noen som vet hvor, og hvordan større kort vil fungere til telefonen? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tre like emner var vel litt i overkant? Det finnes en EDIT knapp øverst til høyre. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Klart svar butikkene skal i hvert fall få inn noen RS-MMC kort.. Eneste størrelesen jeg vet om, er 128 mb. Men alt kommer med tiden, bare å være tålmodig Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 RS-MMC er et relativt nytt minnekort format så du må nok vente litt før du får se de større størrelsene, i utlandet og enda lengre før du ser de her i norge... Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 RS-MMC er et relativt nytt minnekort format så du må nok vente litt før du får se de større størrelsene, i utlandet og enda lengre før du ser de her i norge... og derfor burde mobilselskapene ventet med å lage RS-MMC mobiler. Det burde være denne rekkefølgen: Minnekortene kommer på markedet. Mobilene (og evt. andre enheter som bruker minnekortet) kommer på markedet. Ikke omvendt, som det er den dag i dag Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Helt enig med deg Arehei. Jeg ville heller ha en litt større mobil med mere minne enn en liten med lite. Størrelsene på minnekortene til symbian er jo egentlig litt små latterlige. Gleder meg så absolutt til den tid man begynner å sette inn mine-hardisker på flere gb! Endret 15. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Gleder meg så absolutt til den tid man begynner å sette inn mine-hardisker på flere gb! Gjør ikke vi alle?? Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ganske sikker på at overgangen fra mmc til rs-mmc kommer til å gå fortere enn de fleste aner... Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) 200-500 kb.. Kommer an på alt mulig, seff.. Minste jeg har sett til nå er 23x.. Meste er 47x tror jeg Edit: Steike der fant jeg et på 183kb også gitt Endret 15. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå