Gå til innhold

Ukjent nummer ringer!

Gef

Anbefalte innlegg

Det er disse telefonselgermaskinene som står og ringer opp masse nummer hele tiden, og når det ikke er personale i andre enden til å håndtere samtalen, vil du egentlig bare "snakke med en maskin" som ikke sier noenting.

Fy faen så skummelt :wow:

AI telefonselgere midt på natten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kjennte et par 14tisser som ringte et helt tilfeldigt nommer, var det noen som tar røyret og begynner og snakke, som hvem er dette eller noe slikt skreiv dei nommeret opp, og ringer hver dag, dett holdt dei på med i en uke, så ble dei leie men 5måner!!

BTW: jeg likte ikke helt di folka

Burde være skuddpremie på sånne.. :yes:

Lenke til kommentar
Det er disse telefonselgermaskinene som står og ringer opp masse nummer hele tiden, og når det ikke er personale i andre enden til å håndtere samtalen, vil du egentlig bare "snakke med en maskin" som ikke sier noenting.

Dette skal forøvrig bli ulovlig nå.

*snip*

Ok, jeg har bare hørt om det i mediene i det sist.

Nei det finnes kanskje ikke et lovforslag enda, men det har vært snakk om et, ellers er det mediene som lyver, igjen.

Takker for et fint innlegg dog. :thumbup:

EDIT: Jeg mener nokså sikker å ha LEST at det skal komme forbud mot dette (Rogalands Avis), men om det er til å stole på, er vel noe annet, iallefall etter hva du sier.

EDIT2: Dessuten burde vel egentlig alle skjønne at det å få 10-15 døde oppkall om dagen er noe som ikke kan tolereres.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...