Gef Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Nesten hver kveld er det noen som ringer på mobilen min rundt 04.00-06.00 tiden om natten/morgenen. Det står ukjent nummer eller anrop. Personen som ringer meg sier aldri noe. Når det ringer, trykker jeg på svar knappen, sier "hallo?" men ingen svarer. Det tar kanskje 10 sek før personen legger på. 2 minutter etterpå ringer tlf'en igjen. Jeg trykker på svarknappen, sier "hallo?", men fortsatt ingen som svarer. Røret blir lagt på i den andre enden. Mange vil nok si at jeg skal skru av mobilen min om natta, men det kan jeg ikke av personlige grunner. Er det noe jeg kan gjøre for å finne ut av hvem det er som ringer meg? dette begynner å bli temmelig plagsomt Endret 14. juni 2004 av Gef Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Du kan vel ringe til tlf selskapet ditt og forklare om problemet. Det der går jo nesten under "telefon terror" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Mulig det, men de gir ikke ut hemmelige nummer uansett. Hvertfall gjorde de det ikke før, ellers er det liten vits med hemmelig nummer. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Du har nok gjort en litt for god jobb som moderator? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tenkte på hemmelig beundrer, men det ringes jo så tidlig Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Anmeld det. Da tror jeg politiet går til Telenor for å få fatt i nummeret. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Har ikke så veldig lyst å gå så langt som anmeldelse...men kanskje det er det som må til for å få nummeret? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 anmeldelse er det som må til, uten om det er det veldig lite du kan gjøre. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Går det ikke an å overtale telefon selskapet til å få sperra det nummeret for å ringe deg. De burde vel ha såpas kontroll at de skulle klart det. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Er det ikke en måte å stille på noe i telefonen eller noe for å se nummeret? noen elektrikere som kan dette? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Er det ikke en måte å stille på noe i telefonen eller noe for å se nummeret? noen elektrikere som kan dette? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 La oss si at jeg anmelder dette. Hva vil da skje med personen som ringer meg? altså, den jeg anmelder? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Altså, sannsynligvis ingenting. Max en bot, hadde ringt til telenor og hørt hva dem sier om saken. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 La oss si at jeg anmelder dette. Hva vil da skje med personen som ringer meg? altså, den jeg anmelder? Får sikkert ikke mer enn tilsnakk... kanskje en bot på en dårlig dag for purken heh Hvis du har mistanke om hvem det er og derfor vegrer deg for å annmelde forholdet, så trenger du ikke frykte konsekvensene i allefall Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Slå av tlf om natta i en uke eller noe da.. Så kanskje personen ikke gidder mere. Eller sett på lydløs elns Endret 14. juni 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Han sa jo at han ikke kunne det da Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har opplevd det en liten haug av ganger jeg og, dog på hustelefonen. Noen som ringer, jeg tar telefonen og ikke en kjeft svarer i andre enden. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Han sa jo at han ikke kunne det da stemmer Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Har opplevd det en liten haug av ganger jeg og, dog på hustelefonen. Noen som ringer, jeg tar telefonen og ikke en kjeft svarer i andre enden. hmm...merkelig det der. Man kan ikke vite om folk driver telefon terror eller om det er en beundrer I begynnelsen var det ikke så plagsomt, jeg trodde at det skulle slutte etter noen få uker eller at personen i andre enden endelig skulle tørre og si noe. Nå har det nesten gått 5 måneder siden første telefonen fra denne personen, og det har enda ikke blitt sagt et ord. Det hender at jeg slipper den ringinga i noen få uker, men ellers har det holdt på. Det er ikke de beste tidene denne personen ringer på heller da... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Nå har det nesten gått 5 måneder siden første telefonen fra denne personen, og det har enda ikke blitt sagt et ord. Jeg ville nå ihvertfall ha tatt kontakt med telenor og hørt om de kunne gjøre noe med det når det har gått så lang tid. 5 måneder er lenge! Kanskje anmelde er lurt også, du må jo bli gal av all den ringingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå