Gå til innhold

Ukjent nummer ringer!

Gef

Anbefalte innlegg

Nesten hver kveld er det noen som ringer på mobilen min rundt 04.00-06.00 tiden om natten/morgenen. Det står ukjent nummer eller anrop. Personen som ringer meg sier aldri noe. Når det ringer, trykker jeg på svar knappen, sier "hallo?" men ingen svarer. Det tar kanskje 10 sek før personen legger på.

2 minutter etterpå ringer tlf'en igjen. Jeg trykker på svarknappen, sier "hallo?", men fortsatt ingen som svarer. Røret blir lagt på i den andre enden.

Mange vil nok si at jeg skal skru av mobilen min om natta, men det kan jeg ikke av personlige grunner.

Er det noe jeg kan gjøre for å finne ut av hvem det er som ringer meg? dette begynner å bli temmelig plagsomt :mad:

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La oss si at jeg anmelder dette. Hva vil da skje med personen som ringer meg? altså, den jeg anmelder?

Får sikkert ikke mer enn tilsnakk... kanskje en bot på en dårlig dag for purken heh

Hvis du har mistanke om hvem det er og derfor vegrer deg for å annmelde forholdet, så trenger du ikke frykte konsekvensene i allefall

Lenke til kommentar
Har opplevd det en liten haug av ganger jeg og, dog på hustelefonen. Noen som ringer, jeg tar telefonen og ikke en kjeft svarer i andre enden.

hmm...merkelig det der. Man kan ikke vite om folk driver telefon terror eller om det er en beundrer :p

I begynnelsen var det ikke så plagsomt, jeg trodde at det skulle slutte etter noen få uker eller at personen i andre enden endelig skulle tørre og si noe. Nå har det nesten gått 5 måneder siden første telefonen fra denne personen, og det har enda ikke blitt sagt et ord.

Det hender at jeg slipper den ringinga i noen få uker, men ellers har det holdt på.

Det er ikke de beste tidene denne personen ringer på heller da...

Lenke til kommentar
Nå har det nesten gått 5 måneder siden første telefonen fra denne personen, og det har enda ikke blitt sagt et ord.

Jeg ville nå ihvertfall ha tatt kontakt med telenor og hørt om de kunne gjøre noe med det når det har gått så lang tid.

5 måneder er lenge!

Kanskje anmelde er lurt også, du må jo bli gal av all den ringingen :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...