rikkmund Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Heisann Har tenkt å kjøpe MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid , men lurer på om minnet mitt funker på dette. Minnet mitt er TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs. Viss ikke, funker de på noen andre Amd64 hovedkort? Hovedkortet må funke med min Seagate Barracuda 7200.7 120GB IDE ATA/100 2MB cache 7200RPM. Har ikke råd til noen sata-disk for øyeblikket. Håper bare at harddisken min funker til Msi HKet jeg henviser til ovenfor. Takker for svar Ps. Er det bare meg eller virker det som Amd64 oppsett og konfigurering har blitt en pest og plage? Virker som om det er mye frustrasjon ute å går i disse tider. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ja du kan bruke ata disk på kortet,vil også tro at det tar de minnebrikkene, de fleste nForce kortene takler stort sett det meste av ram. Har dog ikke testet nevnte kort. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Ps. Er det bare meg eller virker det som Amd64 oppsett og konfigurering har blitt en pest og plage? Virker som om det er mye frustrasjon ute å går i disse tider. Det var en del frustrasjon til å begynne med, da de fleste hovedkort var utstyrt med VIA chipset som var kresen på minne og nforce3 150-chipen ikke var helt topp. Etter nForce3 250 har kommet går de fleste for det og dette har ikke dette problemet, så hvis du kjøper MSI-kortet skal dette høyst sannsynlig fungere sammen med det TwinMos-minnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå