OlaML Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Noen ferske K8N eiere som har problemer med firewall interfacet? Skulle LAN'e over tingene mine fra en annen PC, fikk ikke connectet. Åpnet "Network Access Manager", kunne se i loggen hvordan den avviste tilkoblingen, men jeg får ikke til å endre settings, den står bare på "..settings are being applied" men ingenting skjer. Eller tar det ganske lenge å oppdatere? Hmmmf...tenker "Off" er en fin setting... Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Hvis det er av interesse løste jeg problemet ved å avinstallere Network Access Manager fra Add/Remove. Får legge det inn igjen å feilsøke en annen gang, kjedelig å velge kort (bl.a.) pga en feature som viser seg å være relativt ubrukelig. Kanskje feilen ligger hos meg et sted, gidder ikke finne ut akkurat nå. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det er vel et 250Gb kort du har tenker jeg. Satt nettopp og knotet med innstillingene, og fikk ikke koblet til nettet uten at det var "Off", ikke engang om alle TCP/UDP Portene står på "Allowed". Får dessuten ikke skiftet på Disable/Enable saker (andre steder i Firewallen). Ganske irriterende synes jeg, for nå kjører jeg med Norton, som jeg ikke liker så altfor meget. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Avinstallering hjelper....av og til.... Bruker en nettside som scanner porten jeg skal ha åpnet for å spille Lock On....etter avvinstallering og ip renew sa nettsiden at jeg var åpen (closed istedenfor stealthed). Etter reboot....stealthed igjen. Dette er uten firewall prog'et installert. Installerte igjen, samme prob som fra Dag 1, Time 1: Settings lar seg ikke oppdatere, får meldingene "Error in ProfileCustom1Base Set : Invalid selection. Please choose a valid selection. Error in ProfileCustom2Base Set : Invalid selection. Please choose a valid selection. " og den bare henger på "Settings are being applied". Noen andre erfaringer rundt dette? Hvis du har en K8N hvor det funker, vennligst post allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå