Gå til innhold

Hovedkort og Prosessor.

Kennos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er lett det.

MEN hovedkortet kan bare støtte ETT av de to typer RAM.

enten DDR (som er standarden) eller SDR (som er utgått på dato)

søk i "produktguiden" eller kjøp et hvilket som helst "socket A" hovedkort fra en nettbutikk. det burde holde.

Endret av Kingy
Lenke til kommentar

Du har en rekke typer SD-RAM. Standaren i dag er DDR SD-RAM, utgått er støtten for PC100- og PC133 SD-RAM. Så det er ikke snakk om å støtte DDR og SD-RAM, men støtten for hvilken type SD-RAM.

Lenke til kommentar

MSI KM2M Combo Hovedkort Socket A, Bulk KM266, ATA/133, m-ATX, USB2.0, VGA, LAN

Varenr.: 116129

Lagerstatus: 50-99 stk på lager 474.99 474.99

--------------------------------------------------------------------------------

AMD Athlon XP2400+ 2.0 GHz Socket A 266MHz, Thoroughbred, OEM

Varenr.: 113082

Lagerstatus: 100+ stk på lager 570.03 570.03

--------------------------------------------------------------------------------

Miljøgebyr: 0

Best.ref.: Totalt: 1045.02

Som dere to bedrevitere over her... trådstarter husket rett, for det finnes ett kort som støtter begge standarder.. Selv om de ikke anbefaler å kjøre ddr og sd samtidig, da sd vil gjøre systemet tregere, er det fullt mulig.. Godt dere veit hva dere prater om, Kingy og UAM

Endret av traskas
Lenke til kommentar
MSI KM2M Combo Hovedkort Socket A, Bulk KM266, ATA/133, m-ATX, USB2.0, VGA, LAN

Varenr.: 116129

Lagerstatus: 50-99 stk på lager 474.99 474.99

AMD Athlon XP2400+ 2.0 GHz Socket A 266MHz, Thoroughbred, OEM

Varenr.: 113082

Lagerstatus: 100+ stk på lager 570.03 570.03

Miljøgebyr: 0

Best.ref.: Totalt: 1045.02

Som dere to bedrevitere over her... trådstarter husket rett, for det finnes ett kort som støtter begge standarder.. Selv om de ikke anbefaler å kjøre ddr og sd samtidig, da sd vil gjøre systemet tregere, er det fullt mulig.. Godt dere veit hva dere prater om, Kingy og UAM

:D

Slike kort tenkte jeg ikke det fantes noe mere :)

Lenke til kommentar

Har dette kortet i en gammel server selv. Glimrende boks å putte gammelt minne i. Vær oppmerksom på at manual sier at du ikke kan bruke SDRam og DDR samtidig, du har valget enten eller.

Har ikke vært smart nok til å gidde å prøve om det går.

Lenke til kommentar
Hvis man ikke kan bruke SDRAM og DDR samtidig blir det vanskelig, siden, som sagt, DDR er en type SDRAM.

Jeg har alltid, og flere med meg, brukt betegnelsene SDRAM og DDR-DIMM, derfor brukte jeg disse forkortelsene for å skille minnetypene, noe jeg går ut fra at du skjønte, men ikke kunne la være å kommentere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...