Gå til innhold

EM 2004: Den offisielle EM2004-tråden

dimiles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppsummering fra i kveld:

Russland - Hellas

En etter det jeg oppfattet normal kamp, som ikke var videre spennende. Russland scorer fort 2 mål, og går opp i en fin ledelse. Hellas scorer et mål, og går videre sammen med Portugal noe som digger meg! Litt synd på Spania, som alltid driter seg ut i mesterskap, men jeg personlig håpet på Portugal og Hellas videre. Er jo litt kjedelig hvis ikke vertslandet går videre.

Portugal - Spania

En nokså kjedelig første-omgang, men så begynte det å ta seg opp. Eneste store sjansen er et godt skudd fra høyrekanten av Pauleta, men ellers ikke store sjanser. I andre omgang byner ting å ta seg opp, og det kommer et BRA mål av vår kjære Nuno Gomez! Vi husker han jo fra EM 2000 hvor han også spilte meget bra. (såvidt jeg husker)

Mot slutten av kampen har Portugal mang en sjanse (midstopperen som bommer på relativ enkel sjanse osv.), men de klarer seg med 1-0 og går dermed videre. Gratulerer Portugal!!

EM hadde min mening blitt helt annerledes hvis Portugal hadde gått ut, og jeg unner dem virkelig seieren. :) Bra stått av Casillas, men dog litt uheldig.

I morgen er det England - Krotia. En kamp jeg virkelig ser fram til, og jeg håper England vinner. Synes de fortjener det, og håper selv Beckham putter slik at han får vekk litt av syndebukk-stempelet. Unner virkelig Beckham et mål for England i morgen. Jeg håper, men tror ikke nyfunnet Rooney scorer imorgen, ettersom presset kanskje blir for stort? Vi får se! En fin foppalkveld var det i kveld, og håper det blir en fin fotballkveld i morgen! :)

Lenke til kommentar

Slo ikke ned som en bombe akkurat (ihvertfall ikke for min del), at Spania nok en gang er særdeles uheldige, og ryker tidlig ut i et stort mesterskap. Selv om jeg egentlig håpet på spansk seier i denne kampen, så må jeg si meg enig med Dimilies i at det ikke ville blitt det samme uten Portugal videre. Alltid en spesiell atmosfære og stemning rundt værtslandets kamper. Men likevel, EM blir ikke det samme uten Spania heller...........

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kroatia er i EM 04 det samme som Tyrkia var i VM 02; en underholdende outsider. For min del iallfall.

Lenke til kommentar
Kroatia er i EM 04 det samme som Tyrkia var i VM 02; en underholdende outsider. For min del iallfall.

You rude fuck! :p Frekt å kalle outsider, jeg er halvveis kroater, de som er outsidere er Norge!

Du er for ung til å vite om Croatias store stjerner, men de spiller ikke lenger desverre. Håper de knuser England så sinnsykt :thumbup:

Lenke til kommentar

Sikker på at du ikke mener Tsjekkia? :p

Syns ikke Kroatia var særlig underholdene den første kampen, og jeg håper at England slår dem imorgen.

Lenke til kommentar

[r]endre, så du Frankrike - Kroatia (andre omgang)? Come on, det var morsomt, franskmennene skjønte ikke hva som traff de :D

EDIT2 : Tjekkia er også et utrolig sterkt lag, om dere husker noen år tilbake hvor langt de kom og tapte desverre mot Tyskland.

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
[r]endre, så du Frankrike - Kroatia (andre omgang)? Come on, det var morsomt, franskmennene skjønte ikke hva som traff de :D

EDIT2 : Tjekkia er også et utrolig sterkt lag, om dere husker noen år tilbake hvor langt de kom og tapte desverre mot Tyskland.

Ja må innrømme det, men håper uansett at England vinner.

Syns det er litt morsommere å se på et lag der jeg vet godt hvem de fleste spillerene er, og mange av dem spiller på favorittlaget mitt (Man Utd). :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

You rude fuck! :p Frekt å kalle outsider, jeg er halvveis kroater, de som er outsidere er Norge!

Outsider som i "kandidat til å vinne mesterskapet"

[r]endre: Jepp, jeg mente Tsjekkia. Tror jeg ...

Lenke til kommentar

Outsider som i "kandidat til å vinne mesterskapet"

[r]endre: Jepp, jeg mente Tsjekkia. Tror jeg ...

Trodde du tenkte "outsider" som i : "Jævla øst-europeerlag som har flaks" :)

Alle de som blir ansett som store (Frankrike, England, Portugal etc..) synes jeg skuffer sterkt i år. :thumbdown: Holdt med Nederland og Croatia fra dag en, men Nederland feis også i grøten i går, pga treneren tok ut den beste spilleren og den nest beste fikk rødt :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nederland feis også i grøten i går, pga treneren tok ut den beste spilleren og den nest beste fikk rødt :thumbdown:

Indeed.

Lenke til kommentar

Jøss, nå ble det plutselig masse usaklige poster her. Var jo Tyrkia som var outsideren i Korea/Japan, Tsjekkia var ikke engang med.

Uansett, jeg håper England tar seg videre. England spiller mye mer underholdende enn de har gjort på lenge, ikke minst er Rooney en skikkelig vitamininnsprøytning. Håper de gir ham en annen makker i dag, for bykamerat Owen har ikke vist så mye av de store taktene han gjorde i de gode gamle dager. Synes for eksempel Darius Vassel kunne fått starte denne kampen som takk for sin gode innsats mot Island.

Det er nesten så jeg får sansen for Beckham som spiller igjen. Så bra synes jeg England spiller.

Lenke til kommentar

Enig med JayHem i at England har gjort en forholdsvis bra turnering så langt. Owen har problemer, men skulle han klare å putte et mål, så tror jeg det ville hjelpe veldig på selvtilliten hans. Hva ville vel vært bedre enn å se Owen i den formen han var i i Korea/Japan?

Ellers har jeg stor tro på at Tsjekkia kan komme til å gjenta bedriften fra EM i 1996 da de kom til finalen (tapte mot Tyskland though...). Håper de er heldigere i finalen denne gang da...

EDIT: Tsjekkia spilte EM finale i 1996 og ikke i 2000! Hva tenkte jeg på :wallbash:

Endret av TJ
Lenke til kommentar
Enig med JayHem i at England har gjort en forholdsvis bra turnering så langt. Owen har problemer, men skulle han klare å putte et mål, så tror jeg det ville hjelpe veldig på selvtilliten hans. Hva ville vel vært bedre enn å se Owen i den formen han var i i Korea/Japan?

Ellers har jeg stor tro på at Tsjekkia kan komme til å gjenta bedriften fra EM i 2000 da de kom til finalen (tapte mot Tyskland though...). Håper de er heldigere i finalen denne gang da...

Ja vi får håpe Tsjekkia kommer lenger denne gang, de er et utrolig sterkt lag. Så dere det skuddet mot Nederland som gikk rett i tverra? :dribble: Fy faen å jeg skrek (holdt jo med Nederland) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...