Pantera Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvem tror dere vinner av Nederland-Tjekkia da? Jeg håper på Nederland, men håper at Davids ikke blir byttet ut like tidlig som sist, for han er jo skam god! Tror det blir en veldig jevn kamp. Hvem som helst kan vinne. Men det som gleder mest, er at Tyskland sliter mot Latvia....knapt 15 minutter igjen, og fortsatt 0-0. Herlig. Håper tyskerne ryker. mvh Pantera Lenke til kommentar
TJ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Denne kampen må sies å være veldig åpen, da jeg tror at ingen av disse lagene enda har nådd sitt store potensiale. Begge lagene spilte forholdsvis dårlig i sin første kamp i dette EMet, men erfaring viser at de fleste lag klarer å løfte seg til kamp nr. 2. Dette tror jeg også kommer til å skje i dag. Et uavgjortresultat ville ikke overasket meg. EDIT: Må bare presisere at lagene (kampen) jeg skriver om, er Tsjekkia og Nederland. Endret 19. juni 2004 av TJ Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Synes forøvrig at det dømmes alt for strengt mot det angripende lag i situasjoner inne i "boksen". Et eksempel i går, i en duell mellom Buffon og Zlatan. Zlatan går opp for å heade, og Buffon går inn i kroppen på han bakfra, og det dømmes frispark mot Zlatan. Er dessverre blitt slik etter hvert at keeperen har nummeret inntil komplett immunitet inne i feltet. Veldig kjedelig det der. Er det bare jeg som synes Latvia ble snytt for to straffer og kanskje to poeng idag? Den første er i alle fall soleklar. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jepp, Latvia ble snytt for to klare straffer. Kjipt for dem. Poor Latvia. Those poor Baltic people. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Håper Nederland kommer langt.. har jo stjernespilleren Edgar Davids Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Nederland - Tsjekkia, for en sinnsykt bra kamp, desidert beste kampen hittil i EM. Endelig en skikkelig angreps kamp, masse sjanser, helt rått. Håper Tsjekkia kommer til finalen. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Dæven, den kampen var skikkelig spennende! Fikk bare sett slutten, men bare den var jo skikkelig nervepirrende... Flotte mål alle sammen! Satser på å få se Tsjekkia over lengre tid i dette EM Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Har...ikke...sett...bedre...kamp... Denne kampen hadde virkelig alt. Absolutt alt. Ingen lag som legger seg bakpå med elleve mann, ikke mye grisespill, bare tonnevis med sammenhengende STRØKENT vekslende angrepsspill, fem flotte mål, drama til siste sekund... DETTE vil jeg se igjen i finalen! Får bare håpe at Tsjekkia gidder å slå ut Tyskland (fare for at de vil hvile nå som de er klare for kvart), og så er det jo lov å håpe hollendera lager sveitserost à la Bulgaria av Latvia - det kan vel egentlig kun stoppes av en Kolinko i det umulige hjørnet. Ha det bra, Spania. Ha det bra, Frankrike. Ha det helt for jævlig, Italia. Ha det bra, Tyskland. FLOTT EM! =) Endret 19. juni 2004 av JayHeM Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Nederland - Tsjekkia er kanskje den morsomste kampen jeg har sett i hele mitt liv. Bare Norge - Brasil i 1994 og samme lag i 1998 som var på høyden. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Så kampen jeg også! og det var spennende! veldig spennende! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Nederland - Tsjekkia er kanskje den morsomste kampen jeg har sett i hele mitt liv. Bare Norge - Brasil i 1994 og samme lag i 1998 som var på høyden. Hmm.....så du ikke kampene; Frankrike-Brasil og Danmark-Uruguay i VM 1986?? Men det var en bra kamp. Beste hittl i EM. Men mye svakt forsvarspill. Og utvisninga av Heitinga var helt feil. Skulle vært gult kort til Nedved for filming. Men seiern var fortjent. Tsjekkia var hakket bedre. Hadde vært fett om Latvia slo Nederland, og Tyskland ikke klarer mer enn uavgjort mot Tsjekkia. mvh Pantera Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hmm.....så du ikke kampene; Frankrike-Brasil og Danmark-Uruguay i VM 1986?? Vet ikke med ham, men jeg var knapt ett år gammel da. Starta å se mesterskap for åtte år sida - dette er definitivt den beste kampen jeg kan huske å ha sett. Ja, bedre enn 4-2 over Brasil på Ullevål. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Dette var en meget, meget bra kamp selv om det ikke er den beste jeg har sett (men det er piskadausen meg ikke langt unna). Med denne innsatsen seiler Tsjekkia opp som favoritten til å ta hjem hele EM. Venter bare på at de får en bra start på en kamp, da bør motstanderne skjelve i buksene. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Nederland - Tsjekkia er kanskje den morsomste kampen jeg har sett i hele mitt liv. Bare Norge - Brasil i 1994 og samme lag i 1998 som var på høyden. Ja, fy faen. For en genial kamp. Dødsbra! *digge Tsjekkia litt* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Hmm.....så du ikke kampene; Frankrike-Brasil og Danmark-Uruguay i VM 1986?? Vet ikke med ham, men jeg var knapt ett år gammel da. Starta å se mesterskap for åtte år sida - dette er definitivt den beste kampen jeg kan huske å ha sett. Ja, bedre enn 4-2 over Brasil på Ullevål. Vel, personlig er jeg født i 1989, så det er før min tid. Men, husker kampen i 1994 som det var i går. Spesielt det andre og siste målet til Brasil. Vet ikke hvorfor, men kan det stemme at skuddet gikk tverrligger og inn? Har alltid et flashback fra den kampen hvor jeg mener at det var Cafu ( ? ) som scoret via tverrliggeren. Endret 19. juni 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Åssen gårre med Norge?? Tar Drillo oss til finalen? forresten, Norge - Brazil i 94?...98 tenker du vel på? Endret 19. juni 2004 av fjotten Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Jo, Drillo har sikret oss EM-kvartfinalebillett etter at Sepp Blatter tapte i poker mot førstnevnte. NORGE ER I KVARTEN! Kult, eller hva? EDIT: Nope, fjotten, Norge spilte en privatlandskamp ( ? ) mot Brasil på Ullavaal i 1994. 1998 spilte de mot Brasil i VM gruppespillet, og Norge gikk videre (samme gjorde Brasil som allerede var sikret avansement før kampen). Norge tapte riktignok mot Italia i 16-delsfinalen, tar jeg ikke feil, og Dan Eggen ble syndebukken. Den dag i dag har jeg ikke tilgitt Dan for den tabben. Jeg aner ikke om det jeg har skrevet er sant, jeg bare mener å huske det. Var 10 år, så det er noen år siden Endret 19. juni 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jo, Drillo har sikret oss EM-kvartfinalebillett etter at Sepp Blatter tapte i poker mot førstnevnte. NORGE ER I KVARTEN! Kult, eller hva? Dødsfett azz. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Norge tapte riktignok mot Italia i 16-delsfinalen, tar jeg ikke feil, og Dan Eggen ble syndebukken. Den dag i dag har jeg ikke tilgitt Dan for den tabben. mot Italia. en kamp Sverige-Italia-kampen her på fredag var reprise på (helt til Sverigemålet da^^). Italia scorer et mål og spiller skitfotball resten av kampen Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Dette var en meget, meget bra kamp selv om det ikke er den beste jeg har sett (men det er piskadausen meg ikke langt unna). Med denne innsatsen seiler Tsjekkia opp som favoritten til å ta hjem hele EM. Venter bare på at de får en bra start på en kamp, da bør motstanderne skjelve i buksene. De er nok utvilsomt en av outsiderne ja. Men jeg har fortsatt tro på Frankrike, selv om de har åpna litt svakt. Men etterhvert som Henry blir varm i trøya..... mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå