Gå til innhold

EM 2004: Den offisielle EM2004-tråden


dimiles

Anbefalte innlegg

Respektere andres meninger, den var god. I alle innleggene her prøver du jo å bevise hvor mye bedre peiling du har enn alle andre.

 

Og hva er grunnen din til at Danmark og Sverige skal ut av EM da?

 

Men nå lar vi heller denne diskusjonen ligge. jeg gikk kanskje litt langt, men jeg synes du burde roe deg ned og. Også får vi se hvordan Danmark og Sverige klarer seg. De lagde 2 meget underholdende kamper, og det er det som teller spør du meg ;)

 

og jeg ser ikke hvordan å spille klokt ikke kan være å spille bra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Respektere? Jeg har skrevet at "jeg respekterer andres meninger" og "interessant synspunkt, men jeg mener noe annet" o.l. Du, derimot, har ikke greid å respekteres andres synspunkt og meninger.

 

Grunnen til at jeg vil ha Danmark og Sverige ut av EM har jeg nevnt i løpet av alle innleggene mine. Les, så vil du forstå.

 

Roe meg ned? :dontgetit: Jeg vil bare ha en ordentlig diskusjon, og jeg har ikke hatt noe problem med å holde temperaturen nede ;)

Lenke til kommentar

100% enig i det c_u_m8 sier om Norge er et bedre lag nå enn når Semb var ved roret. Får vel bare glede oss til Norge tar av under VM 200* da. (Forresten når er VM?)

 

1time til første kamp nå... Noen som har noen tips på Hvem som vinner ikveld. Begge kampene altså...

Endret av bugbear
Lenke til kommentar
Angående Sverige kampen synes jeg det er rart at folk jubler. 5-0 mot hvem? BULGARIA! Vel, laget har aldri markert seg i et mesterskap - noensinne, og er muligens det svakeste laget i EM. 5-0 skulle bare mangle i den kampen - bare mangle. Beste som kan skje nå, er at Italia vinner, og at Danmark og Sverige spiller uavgjort mot hverandre. Da er jeg fornøyd.

 

Ellers må jeg si at morgendagen blir ikke EM's høydepunkt, for å si det sånn.

Har ikke Bulgaria hevdet seg i et mesterskap? Hint hint VM 94 i USA 4 plass

Lenke til kommentar

Det er godt gjort å vinne 5-0 i et mesterskap, men jeg mener at resultatet er veldig fortegnet. Kampen vippet en del i første omgang og det kunne fort ha gått andre veien (Fredrik Ljungberg påpekte det samme i et intervju). Men for all del, taper de ikke for Italia har de gode sjanser til å gå videre.

Lenke til kommentar

Absolutt, Katalysator. Da de scoret det andre målet falt puffen ut av Bulgaria.

 

Jeg_ruler: Ti år siden. Det jeg mener er recently. Selv om Norge var på 4. plass på FIFA-rankingen i de tidlige årene av 90-tallet, er ikke Norge like gode i dag, men de kan for all del bli det.

 

Poenget mitt er at Bulgaria er latterlig svake. EOD.

Lenke til kommentar
Hva har du fått i deg a Jeg_Ruler?

 

Zinedine Zidane er utvilsomt verdens beste fotballspiller. Italia - Danmark var skuffende for å være ærlig, og Jeg_Ruler tar definitivt feil. :)

Du skal liksom "angripe" mine meninger og ikke blåse min personlighet til h*****

Zidane innrømmer selv at han ikke er verdens beste fotballspiller, og hvis han lyver prøver han å skaffe seg selv falsk tillit

Lenke til kommentar
Hva har du fått i deg a Jeg_Ruler?

 

Zinedine Zidane er utvilsomt verdens beste fotballspiller. Italia - Danmark var skuffende for å være ærlig, og Jeg_Ruler tar definitivt feil. :)

Du skal liksom "angripe" mine meninger og ikke blåse min personlighet til h*****

Zidane innrømmer selv at han ikke er verdens beste fotballspiller, og hvis han lyver prøver han å skaffe seg selv falsk tillit

Men jeg kan vel mene det for det? Jeez. Verken Zidane, eller du bestemmer hvem som er verdens beste fotballspiller.

Lenke til kommentar

Kanke si jeg er overbevist av noen av laga i gruppe D etter gårsdagens matcher.

 

Latvia har en del rusk i maskineriet, klarer ikke kjøre like intensivt like lenge som de andre laga i gruppa, og først og fremst har de altfor mye respekt for de andre laga i gruppa. Selv ETTER at de så Hellas robbe Portugal på hjemmebane mener treneren at "de er i EM for mesterskapserfaring" og at "et uavgjort ville være en bonus". Motivasjon har aldri skadet et fotball-lag.

 

Tsjekkia har et gjennomført stjernegalleri som få andre, og har hele veien bygd seg opp etter triumfen på Wembley for åtte år siden. Spillerne har etter det fått erfaring i det store fotball-Europa, og først og fremst spiller de i Italia, Tyskland og England. Problemet deres er innstilling. De klarer rett og slett ikke å gi nok til å utnytte sine styrker og sine egenskaper. Det kan være som Bohinen gjentok til det kjedsommelige i går, at de hever seg mot bedre motstand, men det kan like godt hende at de ikke gidder mer. Underholdende når de vil, men de vil ikke.

 

Tyskland trenger liten introduksjon med henhold til fotballtradisjoner, men det som ser ut til å være tyskernes problem er at de andre nasjonene drar fra i fart og teknikk. Tyskerne spiller sånn som det er nå panser-fotball, med grunnsolid forsvar og gode playmakere og skyttere, men de mangler de folka som kan dra på og finte vekk flere folk. Har antakelig EM's seigeste keeper, og et av EM's seigeste forsvar, og kan redde seg på det. I mine øyne sammen med Italia et av de laga med ABSOLUTT lavest underholdningsverdi.

 

Nederland skuffa igår. De virka ikke samspilte i det hele tatt, og så forferdelig tafatte ut jevnt over hele tida. Er heldige som har troll-i-eske-Nistelrooy og en tung midtbane med mange briljanter, men de er langt mindre samkjørt enn hva de var når en fjerdedel spilte i Arsenal, en fjerdedel spilte i Barcelona, en fjerdedel spilte i Juventus og den siste i Ajax. De ser ut til å slite med å ta initiativ, noe spillerne vanligvis har små problemer med når de spiller for klubba sine. Det får så være, de kommer til å slite med å ta seg videre hvis de fortsetter med ubesluttsomheten fra igår. Kan ikke satse på å få gratismål i hver kamp heller.

 

Tror Tyskland og Tsjekkia går videre, håper på Nederland og Tsjekkia.

Lenke til kommentar

Jeg for min egen del tør nesten ikke å tippe utfallet av gruppe D. Jeg ble faktisk positivt overrasket over Tyskland etter den mildt sagt legendarisk elendige oppkjøringen med tap for Ungarn (0-2) og Romania (1-5). Jeg synes de spilte solid gjennom hele kampen og bare en spissgud ved navnet Ruud van Nistelrooy hindret dem i å ta en meget imponerende seier. Hvis jeg likevel skal tippe utfall holder jeg på at alle toppkampene ender uavgjort og at det dermed blir en konkurranse om å score flest mål mot Latvia (sett at de ikke steller i stand noe mer jævelskap for de andre). Hvis denne tippingen slår til ligger Tsjekkia svært tynt an ettersom de bare vant med ett mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...